Monday, April 18, 2011

17.04. 2011 Nutikas koer

Täna jõudsin trenni korraliku hilinemisega. Ilmad on nii ilusaks muutunud, et metsa jalutuskäigud muutuvad nii lõbusateks, et linna naasmine on üha keerulisemaks muutunud :)
Täna olime hommikust alates pikal Keibu tuuril. Võtsin kohe minnes seisukoha, et kui jõuame õhtuks tagasi siis lähme trenni ja kui ei siis ei lähe ja kõik.
Õnneks ikkagi jõudsin hilinemisega kohale. Olin veendunud, et see meeletu mereääres jooksmine ja lastega hullamine on Berta totaalselt väsitanud ja reipast agilityst ei tule midagi välja. Aga oli hoopis vastupidi!

Mis ma saan öelda, perfektne trenn oli täna. 4jast tõkkest korraga hüppamine - no porblemo! Veatu saavutus. Rõngast hüppaine - ütleme nii, et nii mõnigi kord vaatas Berta mind heitunud pilgul, et kas ma tõsti ei ole suuteline teda kiiremini sooritusse saatma!  Kõik rõnga hüpped - veatu sooritus.  Slaalom, mis algab ja lõppeb tõkkega. Mitte ainsamatki viga. Mina soperdis liikusin kohmakalt aga koer tegi ideaalselt. Isegi valssimine tuli mul hästi välja (enne tänast ma ei teadnudki, mida see tähendab :) ).

Eriti meeldis mulle see kui ootasime slaalomi vabanemist, tegin Bertaga püsilamamist (Berta lamas ja mina tegin ringe ümber tema). Üks vahe otsustas Cesar, et oleks aeg Celliega natukene mürada ja nii nad saabusid oma möllutamisega Berta selja taha. Andsin Bertale käskluse "lama" ja ta lamas ning ei pööranud lärmakatele möllutavatele koertele pilkugi! Ma olin nii vaimustatud sellisest kontaktist!

Vahva trenn oli!


Väike pildimeenutus päevasest piknikust:

Tulete juba vä!
Tuleme-tuleme, ära kamanda!

Berta põhi tegevus, rannas silkamas
Berta üritas ka asjalik olla ja ametlikke dokumente lugeda

Mhhh, mida nad küll sellega mõtlesid?!
Berta moment
Täiskasvanud puu ja puu laps :)
Berta avastas oma varju ja mängis sellega ... ihihiii
Elevant-kõrv Berta
Poisid avastasid Bertaga vahva mängu, käbide loopimise. Ja nii nad võidu Bertale käbisid viskasid ja teda mõnusalt väsitasid :)

Käbi ootuses


Üks huvitav vahejuhtum oli ka. Nimelt rannas Berta jooksis mööda ühest väiksest tüdrukust. Ta isegi ei vaadanud tüdruku poole, kuid väike tüdruku kukkus paaniliselt röökima (ema oli lapse kõrval ja Berta jooksis neist mööda ca 2m kauguselt, olukord ei olnud üldse ohtlik). Minu viga, oleksin pidanud koera enda juures hoidma aga kutsumise peale ta ka kohe tuli minu kõrvale.
Huvitav oli see sellepärast, et hiljem märkasin seda last ema-isaga ning neil oli suur inglise buldog keti otsas ning koer oli lapse kõrval. Laps oli rahu ise.

Tegin järelduse, et ju siis laps arvas, et Berta on kass ja kasse ta äkki kartis :)

No comments:

Post a Comment