Wednesday, June 29, 2011

28.06. 2011 Lõbus elu 2e koeraga vol. 4

Aitab suve looderdamisest! Täna algas jälle meil agility trennid.
Seekord siis 2e koeraga.

Berta käitumist ja olemist tean. Celliega koostöötamise kogemus puudus. Aga Cellie on tubli, sest ta on väga kontaktne ja ülimalt motiveeritud koer. „Halb“ asi on see, et ta on ülikiire agility koer, mis omakorda tähendab, et ka mina pean kiire olema.

Alustasime slaalomi kordamisest – Berta tegi alguses mõned vahele jätmised aga Cellie tegi kõik täiuslikult!
Esimesena läksin slaalomisse Bertaga olin väga rahul, et ta ilusti ja kiiresti tegi. Noh jah sel ajal arvasin, et see on kiire tegemine. Kui Celliega rajale läksin siis tema slaalomid olid viuh-säuh ja tehtud oligi. Näiteks Berta andestab selle, et ma maiuseid kohmitsen, ta ootab sellel ajal aga Cellie ei oota, vaid teeb iseseisvalt slaalomit sellel ajal kui mina maiust otsin – vahva koer!

Järgmisena tegime poomi ja tunneli kombinatsioone – mõlemate koerte sooritus perfekne! Kiired tähelepanelikud ja puhaste sooritustega tegevus. Siingi oli Cellie kiirem, seega mina pidin nagu äraaetud jänes jooksma.

Järgmisena oli meil rõnga, tunneli ja mitme takistuse kombinatsioon – mul endal kippus hing kurku kinni jääma ja takistuste nimed segamini. Trenni lõpus oli mul selline käsklus: „Bellie, rangas, käru, karga, nüüd, Belli, mine, poom, ei tannel, Bellie“ Tõlkena pidi see tähendab, et Cellie siia, rõngas, hüppa, hüppa, Cellia siia, hüppa,.tunnel, Cellie siia. Hea asi see, et koer tegi ideaalse soorituse.
8st takistusest koosneva soorituse tegid koerad väga edukalt läbi ja sooritus paranes pöördvõrdelisena sellega kui mina enda juhendamist parandasin.
Trenni lõpus märkasin mõningasi Berta väsimuse märke ja seega lõpetasin temaga trenni aga Cellie oli hakkamist täis ja seega temaga jooksime viimaste minutiteni.


SK osas Berta on nii kärsitu, et püsivus oli totaalne O. Eks ma läksin kergema vastupanu teed ja tegin enamuse jaolt SK-d ainult Celliega, sest temal on püsivust ja kontakt nii tugev, et lausa lust vaadata.
Juuli lõpu näituse harjutust tegin ainult Bertaga ja issand jumal küll. Meil on totaalne taandareng. Seismise asemel koer hüppab ja kargab ja liigub – Natalja ütles sellepeale, et minu viga koer teeb seda, mida tal lastakse teha. Ilmselt peame kodus kõvasti harjutama, et näitusel hea soorituse teha.
Ahjaa meil on kodus väike nali, et söödame Cellie paksuks, nii likvideerime Berta tugeva konkurendi näituse tandrilt ... iihhiiiii
Lisaks lubasime Celliele igasuguseid lollusi õpetada. Cellie pererahva õnneks on elu nii kiire olnud, et lolluste õpetamiseks ja paksuks söötmiseks on seni aega nappinud aga ...  iihhiiihiii

Õhtuks koju jõudes oli pikk päev selja taga ja väsinud olin MINA, ainult mina!!!
Koerad möllasid südaööni kui ma nad karmilt magama käsutasin, õnneks kuulasid sõna :)

No comments:

Post a Comment