Monday, January 21, 2013

Defitsiitne elu kannab vilja



Tähelepanu defitsiidi tekitamisega on mul väikseid probleeme. Põrgulikult raske on koerast mitte välja teha kui ta tuleb ja paneb oma pea mulle sülle ja vaatab minuteid kümme pingsalt otsa. Siis ma murdun ja koer saab oma tähelepanu kätte. Ütleme nii, et trennipäeval õnnestub mul koera ignoreerida aga muudel päevadel on minu edu protsent ca 5% olukordadest.

 Tänase trenni hommikul jäi koerale söök andmata, seega oli ta mõõdukalt näljane . Söögi reguleerimisega saan edukalt hakkama, seega üks mõõdik minu katsetuses toimib :D

Trenn ise kulges mõnusalt, korrutasin endale kogu-aeg „oled kindel, oled kindel, oled kindel!“. Rada oli keeruline aga ma ise sain päris hästi hakkama, koera sain motiveerida erksaks, kuigi sisemiselt tundsin, et üks minupoolne vale liigutus ja Berta konutab tõkke ees. 
Koera muutunud konditsioon on hea selles mõttes, et ma tõesti suudan enda tegevust rajal kontrollida, absoluutselt iga kord tõket võttes, mõtlesin juba eesolevale enda tegevusele ja ilmselt senisest rohkem kiitsin ka koera rajal (vähemalt loodan nii :D).
Kuna täna jooksin ka Lottaga siis võttis trenn ikka mõnusalt võhmale. Kohe selline sportlase tunne hakkas tekkima :D

Hetkeks kaalusin ka laupäevasel võistlusel osaleda aga tunnen, et meie tandem ei ole selles konditsioonis, et suudaksin ka võistluspinges oma enesekindluse ja koera muutunud olekuga toime tulla. Fakt on see, et kui ta laupäeval tõkke ette seisma jääb siis minu senine tehtud teadlik töö koera/endaga mureneks laiali.

No comments:

Post a Comment