Wednesday, June 19, 2013

2:0 meie kasuks!


16.06.2013 A-koera eksam 
Tako hall
kohtunik: Svetlana Zolotnikova

Viimasel hetkel selgus, et mind ootab ees vaba nädalavahetus, kus ei ole ühtegi tegevust planeeritud seega ainuvõimalik versioon oli ennast TAKO-sse eksamile regada. Miks 3e raja asemel regasin ennast 2-le vot see jääb ka mulle mõistatuseks :D
Päev algas tundega, et minus puudub igasugune energia midagi teha, rääkimata kuskile minemisest. Kuidagi ei suutnud eesolevatele jooksudele mõelda, ennast võistlusnärvi ajada või mida iganes teha. Maksimum oli see, et suutsin kodust väljuda koera ja hunnik viineritega, ahjaa võtsin ka eesmärgiks joosta ühe 0 raja.

Läksime koeraga TAKO halli ja mismõttes nagu! Koer tõmbab kõrvad seljale ja hoiak on selline, et uhh mis kole koht see on. Ahh mine sina ka Berta oma tunnetega metsa, ma ei viitsinud hakata mõtlema, et miks ja millepärast, vaid vaatasin ringi, suhtlesin koeraga, lasin koeral teisi inimesi nuusutada ja äkki muutus koera olek. Minu tavapärane koer oli tagasi.

Esimene rada. Rada oli mõnus lihtne, mõnede lõksudega aga need ei olnud midagi hirmsat. Ja endiselt ei olnud mul võistlustunnet sees, justkui kuskil vatises atmosfääris oleksin liikunud, no ei suutnud keskenduda. No loomulikult selle tulemusena saime 3ndas takistuses  dsq ja ülejäänud rada me tshillisime platsil, suvalised tõkked, suvalises järjekorras, mul oli kõigest täiesti suva, täiesti ükskõik! Muidugi saime treeneri käest nahutada, häbi oli!
Teine rada, nüüd keskendusin oma tegevusele, planeerisin rada, kust minna kuidas kätt vahetada, milline on koera liikumise trajektoor, kus pean mina olema jne. jne. Starti läksin kindla enesetundega, sest ma teadsin, et meil oli ju eesmärk paika pandud!  Loomulik  kui sul on motiveeritud koer, näitad ise planeerituid tegevusi siis sealt see puhas rada tulebki. Jeeeee!
2 olemas 1 veel! Kas me ka 3:0 tulemusega saabuva tagajärjega valmis oleme, see on juba iseküsimus!

No comments:

Post a Comment