Wednesday, April 27, 2016

Korrektne 2on2off võistlusel - wow!


Koht: TAKO
Aeg: 23.4.2016
Kohtunik: Inga Järv
1rada AG  
Mulle väga ei meeldi kui rada algab keerutamisega! Tehniliselt saaksin raja alguse „skeemitamisega“ väga ilusasti hakkama kuid juba eos tean, et koera starti jätmine, enda eemale minemine võtab koera hoo tohutult alla. Seega olen võistlustel ning enamus ka treeningus alustanud rada koos koeraga ning nn „madalstardist“ justkui teeksime koos võidu. Kuid selline start kus kohe alguses vaja keerutama asuda on natsikene kehva, seega ka seekord ma lubasin koeral juba ennatlikult dsq võtta, et ta meeleolu laes hoida ning kohe alguses keerutamisteta lõbusalt rada alustada (ahhh kehv vabandus minu lohakusveale)
Pika jutu lühikokkuvõte, kui nägin, et koer vales trajektooris liikus ei korrigeerinud tema suunda ning võtsin enam-vähem meelega dsq ning alustasime rõõmsalt jooksu. Ja ennäe imet! Koer tegi poomil 2on2off kontakti püsimajäämisega ning tuli kontaktilt ära kui ma andsin vabastava käskluse. Wow! Päriselt wow! 

A kontakt oli samuti super ning sealt me otsejoones finišisse ka jooksime.

2 rada AG
Päris keeruline keerutamine oli enne A-d. Rada õppides nägin ohtu ainult tunnelites ning peale tunnelit A-d nähes teadsin, et see meie meeskonnale raskuseks ei osuta, ma ei pea isegi tunnelit blokkima, sest Berta valib alati A!!!
Ma veel raja ääres poosetasin Kadile, et pähhhh see ei ole mingi probleem meie meeskonnale, ükski tunnel ei ahvatle kui Berta näeb A-d! Kadi veel hoiatas, et ärgu ma hüpaku, sest alati on esimene kord! No ja oligi esimene kord, kus Berta A asemel tunneli valis!
Muidu oli rada perfektne, imekaunis poomi kontakt (kontaktil seismine + minu vabastava käskluse ootamine), kiirus super, rasked kohad läbitud ja siis A asemel koer tunnelisse ja oligi dsq käes. Ehk siis imekaunite kontaktidega rada, kus dsq tuli minu üleliigsest enesekindlusest.
Olen taaskord targem!

3 rada HY
Berta oli suht kiire ja olen rahul enda juhtimisega, paar kohta oli, kus ma tegin üleliigse valsi takistades koera liikumist. Ise ka ei saanud aru, miks ma pidin lõpus valssima, sest ilmselgelt maandusin ma koera ette oma jalgadega ning koer seisatas ning alles siis võttis viimased tõkked.
Koht 4, kiirus 4,30m/sec (kui hiljem avastasin, et oleksime 0,12sec kiiremini joostes kolmandad olnud, oli sutsa kibe tunne sees :)).

 Peale võistlust väike jalutustiir koertega ning kambas Kairi uus koer Nora :)


Berta ja Nèra õpetasid Nora kivi otsa ronima

No comments:

Post a Comment