Wednesday, May 2, 2018

Nèra võistlusrallis

Mina ja tehnika või tehnika ja mina! Vot täpselt see ongi see liigitus, miks nii mitmed sündmused on kirjutamata jäänud. Seoses mitmete muudatustega on toimunud muudatus ka kasutatavas tehnikas.

Olen mitmeid võistlusi iPhonega filminud ja tee või tina aga kuidagi ei saa neid filme juutuubi ülesse laadida ilma, et kvaliteet lähkes nadist. Päriselt ka ma ei eole tehnika valdkonnas blond aga no ei saa hakkama. Nii kui hakkan videosid kuskile ülesse laadima on videodest saanud mingid udukogud! Ainus, mis kvaliteeti ei kräpi on FB.
Ka minu Samsung ei taha arvutiga ühilduda (eks mingite juust-arvutitega ei tahagi ükski telefon ilmselt ühilduda), seega pean need otse juutuubi laadima.

Nii aga nüüd võistlised riburada.

JEO toetusvõistlus 14.4, kus kohtunikuks Elika Lass. Tõesti ei oska öelda, miks läks nii nagu läks. Nagu oli hea rada aga nii kui jooksma hakkasin olid mingid naljakas kombinatsioonid, mis muidu toimisid aga seekord ei toiminud. Võimalik, et asi on minu väsimuses, et ma nii lohakalt ka enamuse ajal juhtisin koera.






Järgmisel nädalavahetusel sai ette võetud Soome/Eesti ringkäik. 22.4 Virtanen/Kerminen

Laupäeval Vantaasse ning eesmärgiks oli Virtaneni rada joosta. Kuna see on ka õppeprotsessis siis oli ette teada, et poomi järsud pöörded ei toiminuf. Otsejoostes oleks ilus kontakt olnud aga nii kui ma ise eemale pöördusin olid ülehüpped. Seega tulemuseks oli küll nii mididest (50osalejat) kui maxidest (50osalejat) kõige kiirem aga kui tulemuseks oli 10trahvipunkti siis maandusime 11ndaks.

Ise olin üliõnnelik, et viimasel AG rajal sain raske koha lahendatud, kuid mingil põhjusel sain kiigelt 5ka. Kuigi ka aegluubis vaadates oli ilus kiik. Aga eks see tõde ole, et tuleb ikkagi kiike harjuta ning teha ilusaid kiige sooritusi.







Pühapäev Vastse-Kuuste. Kohtunik Alen Marecovis.

Appikene kui keerulised rajad! Õnneks viimane ja kõige raskem AG rada toimi ja saime esikoha!

https://www.facebook.com/kulliki.vain/videos/10214286926425000/


28.4 TAKO ja kohtunkuks Anne Tammiksalu

Kõik rajad äksid vett vedama ja tulemuseks DSQ. Aga eks õppimisprotsess nii käibki.
Ise ei ole üldse pettunud viimaste võistluste tulemustest. Jah kõrvalvaataja jaoks võib olla DSQ-de sadu aga minu jaoks olid need head treeningjooksud, kus selgusid meie treenimistvajavad kohad ja mis meil on tugevuseks.

Nüüd on küll asi selge, et stardipüsivusega tuleb tegelema hakata. Küll olen 90% ulatuses hakkama saanud aga parem on kui mina otsustan, millal koer stardib ja kus ma ise olen. Eks treenimist on palju aga samas oleme nii palju edasi arenenud ja päris hea meeskond on meist saanud. 




Läbi raskuste tähtede poole, eks!


No comments:

Post a Comment