Tuesday, April 30, 2024

Tryouts ja kiige ümberõpe! Tubli õpilane Nèra!

Järjekordsel kvalifikatsioonil esimest AG rada joostes olin absoluutselt veendunud, et sooritasin puhta raja! Üllatus oli tulemustest viiekat nähes ning videolt vaatasin, et kiige eest selle saimegi. 
Mhhhhh ma spetsiaalselt kontrollisin kiike  (mille üle olin ise väga uhke) ning andsin vabastava käskluse hetkel kui veendusin ilusas soorituses. Nojah, eks peabki rohkem kui 10 aastat tegema agilityt, et teada saada, milline on õige kiige sooritus :D :D :D

Egas midagi, nii meil algaski kiige ümberõpe ja uute kriteeriumite paika panemine - eeteruttavalt ütlen, et peale seda on ka koeral selgem, mida ta kiige tegema peab ja peale seda meil võistlustel ega trennis ei ole halba kiige sooritust olnud!

Kval rada kui arvasin, et puhas tulemus :(

Vutt-vutt trenni ja õppima!
trenn-trenn-trenn

HY rajalt oli puhta tulemuse saamine nii napikas - lihtsalt ei usaldanud ennast kiires kohas ja nii lisatõke tuli. Muidu kõik muu väga ilus!


Sellel hüpperajal juhtisin ise koera paremini ja tulemuseks II koht :)


Ilus on vaadata kuidas aastate jooksul meie meeskonna töö on kokku sulandunud ning ma ise olen rajal rahulikum. Võimalik, et põhjus on selles, et ma ei soovi MM rallil kaasa joosta ning me võistleme sellel nimel, et meie tandemil on koos hea joosta. Nèra on uskumatult tark koer, ta loeb erksalt minu kehakeelt. Mul on hea meel, et minu pingutused koera füüsise hea hoidmisel on vilja kandnud. Ta on heas vormis, ta naudib jooksmist ning olenemata peagi saabuvast 9ndast sünnipäevast on ta väga kiire koer!

No comments:

Post a Comment