Saturday, October 1, 2011

Seeenele-e-e

Võtame ilusast sügisest viimast! Väljas on ilus, soe ja kuldne, just selline nagu üks õige sügis olema peab.
Sügise juurde on hakanud viimasel ajal kuuluma seenelkäigud ja kus ikka need paremad, ilusamad, maistvamad seened  kui Hiiumaal. Egas midagi pakkisime koerad (saime endale ka hoiukoera Pippa) ja endid ära ning kihutasime saarele.
Uhh kui hea on jalutada sügiseses männimetsas, hõlmad eest lahti, seenekorv käes ja ümbritsev loodus on hingematvalt ilus! Berta õnneks olid ka mustikad veel alles, seega koer maiustas metsas, ajas taga loomalõhnasid ja nautis vabadust!

Vot nii suured seened kasvavad meil siin, Hiiumaa metsades

Meie kukeseente saak, Paras ports õhtusöögiks ...mmm
Loomulikult sai ka mereäärde jalutatud. Mürakaru Berta tahtis kohe ujuma minna aga õnneks sain talle selgeks teha, et okste tagaajamine on ka rannaliival lahe. Võibolla olin liig ettevaatlik aga minu meelest oli vesi liiga külm.

Aita leida Pippa :)
Koerad rannalõhnadega tutvumas
Berta vaatab igatsedes mere poole
Rõõm on vaadata, et olenemata oktoobri algusest on lilled aias endiselt väga ilusad. Minu lemmik lavendel õitseb väga uhkelt (kahju, et minu kasin fotokunst ei võimalda seda ilu edasi anda).

Ehk kunagi täitub minu unistus lopsakast lavendli peenrast, mis ääristab maja

Elulõng, mis läks õide suve keskel
Nii meie elu-olu Hiiumaal kulgebki :)

No comments:

Post a Comment