Thursday, May 2, 2013

Trenn või kook? Kook või trenn? Loomulikult mõlemad!


Täna tegime, võiks lausa öelda, tavapärase koerterohke jalutuskäigu TSKK metsas. Berta lidus nii, et tuli takus. 1,5h sees oli borderiga samaväärse kiirusega jookse, hüpped, mudas sukeldumisi (sõna otseses mõttes) ja ussikest (nimetame teda kevadekuulutajaks).

Jalutuskäigult naastes, mõtlesin, et hüppan trenniplatsilt läbi, ütlen treenivale Tiiale tere ja tervitan Nataljat ning lähen poodi Britta kooki ostma. Jah, plaanis oli peale jalutuskäiku üks tee juua ja ülisuur tükk kooki süüa …mmm :D

Jah, nagu parimad asjad ikka, tulevad need ootamatult. Natalja, nähes meid, kutsus hoopis trenni! Yesss (mitte koer aga rõõmuhõigatus)!!!
Loomulikult teeme trenni, kiiruga õppisin poolikult rada ja läksin esimesena jooksma. Niru see jooks oli aga mis sellest, trenn ongi õppimiseks. Mida rada edasi, seda koera kiirus kasvas  - koera kiirus oli tingitud minu kindlusest rajal (no täpselt see, mida Natalja ütleb, minu kindlus peegeldub koera kindluses).
Ja viimane jooks oli selline, et ohhohoo, koer jooksis 100km/h ning tõketele saates kasutasin kaugjuhtimist, mis toimis suurepäraselt :) Minu koer on ikka maru, kui ma kindlalt rajal jooksen ja ei susserda!
Yesssssss (ikka rõõmuhõigatus, mitte koer) lahe trenn oli!

Ahjaa, valetada ei tohi ju, peale trenn kiire hüpe poodi ja kook oligi minu kotis. Aga seda söön siis ikka hommikul :)

No comments:

Post a Comment