Tuesday, April 21, 2015

2 kärbest 1e hoobiga ehk tunnelid + TAKO Open

Koht: TAKO
Aeg: 19.4.2015
Kohtunik: Monika Põld


Tunnelid
1 rada


Ütleme nii, et esimene rada sai joostud puhtalt selle najal, et vaatasin numbreid ja siis alles meenus, kust rada läheb. Õnneks oli koer esimesel rajal mõõdukalt aeglane, seega jõudsin numbreid vaadata, planeerimist meenutada ja koer õigesse tunnelisse saata. Nojah see viiekas tuligi sellest, et ma ei olnud päris veendunud, kust see rada nüüd läheb. Sellel ajal kui ma numbrit kiikasin, tahtis Berta teada, mida ta tegema peab ja seega ta ümber tunnelisuu natukene tiirutaski.

2 rada

Seekord ka natukene agilityt sees, kuid Berta kontakt A-l oli kaunis ning õnneks teises pooles võttis ka kiiruse ülesse.


Kokkuvõttes II koht



Open
1. rada hy 

Väga mõnus joostav rada, vea sain slaalomisse sisenemisel. Puhtal minu enda lohakuse viga, oleksin pidanud koera natukene enda poole tõmbama ja siis slaalomisse saatma (lisaks mingil põhjusel jäin ka Berta tunnelisse minekut imetlema, seega kui koer tunnelist väljus olin ma täiesti vales kohas). Kordamine läks maksma ca 2sec lisaaega  ja 5karistuspunkti. Kiirus 3,96m/sec, seega kõige aeglasem sooritus ei olnudki.



2 rada ag

Taaskord väga lahe rada, koer tegi ilusa kontaktide soorituse ning väga hea minu planeering. Puhas tulemus ja kiirus 3,76m/sec



Kokkuvõttes III koht
Võidumees :)

 Rajad väga meeldisid, ei olnud „kiirust mahavõtvaid manöövreid“, kuid samas nõudis korrektset juhtimist, et koer lõksudest eemale meelitada. 
Aitäh kohtunikule ning tänud filmijatele!

No comments:

Post a Comment