Wednesday, April 15, 2015

TAKO 4.4.2015



Koht: TAKO

Aeg: 4.4 2015

Kohtunik: Anne Tammiksalu





Seekord sai ennast regatud 4le rajale. Ainus eesmärk oli kontakti vigadeta rajad, mille ka edukalt saavutasin.

Koera kiirus ja motiveeritud jättis tugevasti soovida. Päris ahastav kui juba enne rajale minekut märkad koera tahtmatust sinuga koostööd teha. Ilmselt ongi niimoodi, et kohe kui ma märkan, et täna ei ole kiire jooksu päev, nullin ma enda tuju ära ja näitan seda ka koerale.

On mis on, seekord oli selline võistlus. Töö selle nimel käib, et koer rajal kiiremaks saada.



Rada 1 -  HY

Sellest DSQ-st on väga kurb meel. Rada oli suhteliselt kiire ja ilus aga ma ei suutnud koera ahvatlevast tunneli suust ära kutsuda ja valesse auku ta tormaski. Enda arust näitasin talle kaunilt kuhu minna aga video ei valeta ja oleksin ka seekord pidanud paremini asja lahendama.







Rada 2 – AG

Kiirus 3,78m/sec, selline mõõdukas rahumeelne kulgemine. Kontaktide võis rahule jääda,  kahju, et koer sai kiiruse kätte raja teises pooles.





Rada 3 – AG

Sellest DSQ-st on tuliselt kahju. Tegin A-le mineku osas vale planeeringu, läksin valelt poolt ja ilmselt oli ka kohtunik sellest manöövrist üllatunud, sest oleksime peaaegu kokku põrganud. Nojah ja vale planeering tähendas, et ma ei jõudnud enne müüri õiges kohas olla ja saatsin koera takistusele tagantlõikamisega. Oleksin ju võinud selle manöövri lõpuni viia aga ei. Paljuski oli tegu ka eht bertalikus manöövris, kus koer lihtsalt hüppab tõkke edasi-tagasi, isegi Natalja tunnistas, et mina tegin kõik õigesti aga Berta oli Berta.





Rada 4 – AG


Mingil põhjusel läks koer enne starti lukku. Ilmselt see, et ma enne algust avastasin, et rada läks meelest ja mul oli numbrite õige järjekorra meelde tuletamisega liiga palju tegemist, et koerale tähelepanu pöörata. Kahju on raja alguse 5kast ja selle parandamisele kulunud sekunditest – moraal edaspidiseks, lohakas juhtimine ei ole üldse lahe!


No comments:

Post a Comment