Tuesday, September 1, 2015

29 - 30.8.2015 Luige RV / INT



Koht: Luige, TAKO
Aeg: 28-29.8
Kohtunik: Anne Savioja

29.8.15
1 rada ag 
Koera kiiruseks 4,07m/sec, mis on väga hea tulemus keeruliselt ag rajalt. Nojah poomilt võtsime ikka 5e ära, ei saa ju traditsiooni rikkuda. Tuvastasin enda vea ka – nõuan koeralt kontakti sooritust ja just siis kui ta hakkab alasse jõudma, kihutan ma ummisjalu minema ja nii ma sunnin ka koera kiirustama ja ülehüpet tegema.  Rada oli keeruline, kuid just sellised mulle meeldivadki. 

2 rada ag 
Juba õppides ei meeldinud mulle 6ndast 7ndale üleminek. Teadsin, et see vahepealne takistus saab meile saatuslikuks – plaanisin valssi, kuid mingil põhjusel tegin ikka seljaga edasi suunamise ja nägingi kuidas koer valele tõkkele läks.  Korraldusliku poole pealt pidi peale dsq-d rajalt ära minema ja oiii kuidas see mind häiris!
Esiteks kui sul on vaim ja energia raja läbimiseks valmis ja siis äkki päris alguses pead katkestama siis tunned kuidas see power sinusse jääb ja kuidas see närima hakkab! Kompensatsiooniks võtsin koera ja jooksin temaga end tühjaks. Teiseks kui sa maksad rajal jooksmise eest päris kopsakas summa siis viskab see okka küll hinge, et selle raha eest saad 5 tõket joosta.  Loodan, et edaspidi on kõigil kainet mõistust, et sellise korraldusliku poolega mitte nõustuda!

3 rada Open ag 
Peale slaalomitt tõmbasin koera liiga agressiivselt valest tunneli suust eemale ja nii see dsq tuli. Enne ja peale dsq-d koer super kiire, kuid alguses saime ikkagi poomilt viieka kirja (nätza!)



4 rada Open ag 
Meeldetuletus mulle – kui õpid rada enda koera liikumise järgi siis ei tohi ja ei saa rada muutma hakata vaadates teisi. Nojah ja see dsq tuligi sealt, et tunneli vältimiseks otsustasin koeraga teha manöövri, mida oleksin eos teadma pidanud, et meie tiimil see ei õnnestu!
Enne ja peale dsq-d oli väga kaunis rada. 

foto: Marge Mitt
õlg-õla tunne takistuse postiga :) / foto: Marge Mitt
juhhuuuu lendame! / foto: Marge Mitt
30.8.2015  RV

1 rada hy 
Perfektne sooritus! Olin väga rahul enda liikumisega ning Berta tegevusega. Kiiruseks 4,72sec, mis annab lootust, et ehk kunagi järgneva 5e aasta sees saame rajal ka kiiruseks 5m/sec. 
Kõik kohad läksid nii nagu olin planeerinud ning tulemuseks 0 rada.  Super! Väga rahul oma väikse printsessi sooritusega.

Väga korrektne näitamine / foto: Martti Vaidla
2 rada ag
Vältisin eelmise päeva Open rajal tehtud viga, kus raja ääres teisi vaadates teen planeeringu ümber. Kuigi oleks 2s kohas kiirem olnud teha teissugust planeeringut siis Berta puhul tuleb minna kindla peale ja nii ma jäin kindlaks enda planeeritule. Need kohad sujusid hästi ja siis tuli pauk harjavarrest!!! Sul on sirgjoonel A ja peale A-d otse ees tunnel (Berta mõistes rebaseurg) – loomulikult, et sa lähed mööda sirgjoonelist trajektoori aga EI! Berta otsustas peale A-d võttas kaugemal eemal seisva müüri ja siis tunnelisse minna, nojah! Kuigi jah, minu keha oli A kontakt kontrollides müüri suunas, seega sinna see koer läkski. Enne dsq-d ja peale dsq-d oli rada perfektne ning koera kiirus super! 

autz ja ilmselt on kohe-kohe kontaktist ülehüpe! / foto: Marge Mitt
Olen pühapäevase võistlusega väga rahul! Minu väike printsess on niiiii tubli! Järgnev eesmärk on saada korda kontaktid võistlustingimustes ning igal – absoluutselt igal – takistusel veenduda, et koer läheb sinna, kuhu minema pean. Olen ka varem trennis/võistlusel täheldanud, et „mitte lõksud“ kohad jäävad minupoolt koerale korrektselt näitamata ning ma ei veendu, et koer läheb sinna kuhu minema peab. Kõik keerulised kohad teen ma suhteliselt hästi.  
Mantra mulle: kontrolli koera sooritus lõpuni ning alles siis torma järgmise takistuse juurde!

Üldkokkuvõttes oli Luige oma vanas headuses ning korralduslikult taas kõik sujuv v.a see väike tõrvatilk (dsq – kobi rajalt minema!)  meepotis :)

No comments:

Post a Comment