Wednesday, December 23, 2020

Võistlemas - juhhuu!

Õnnestus ennast kokku võtta ja Holmbergi radadele regada (september). Kaalusin pikalt, kas minna, sest võistluskoha tingimused ei ole need. mis koerale sobilikumad, kuid kohtuniku valik kaalus vastuargumendid ülesse. 

Palun mind mitte kritiseerida , et mul on vastakad tunded võistluskoha vastu, see minu arvamus ja järeldus, milleni olen kogemustele toetudes tulnud. Kui keegi teine arvab vastupidist siis on see väga teretulnud ja aktsepteeritav.

Kokkuvõtvalt olid kõik 4 rada väga ilusad ja mulle endale meeldisid. Ühel rajal õnnestus esikoht koju tuua ning 3l rajal DSQ võita. Kuid ka nendel kolmel rajal olid sooritused ilusad ning ebaõnnestunud kohd rajal olid puhtalt minu enda viga ja selle hooaja vähene võistluskogemus. Lisaks on minu jooksuvorm natukene alla vandunud kiirusele

Võidujooks - rabe sooritus aga koer töötas väga ilusasti.



Järgmistel 2-l AG rajal oli tegemist puhtalt minu enda juhtimisveaga või tegelikult isegi minu lohakusega. Jätsin liiga palju otsustust koerale ja sealt need apsakad tekkisid.




Sellel HY rajal jäi puhas sooritus ainult minu enda kiirete jalgade taha kinni :=)


Kiik oli sõu-sõu, seega harjutamine sellel lainel käib. Stardipüsivus oli üle aegade parim aga ikka lubasin tal varastada, seega viga minus :)
Ja mis kõikide radade läbiv oli - MA JÄIN PIDEVALT KOERALE ETTE! Müstika kuidas õnnestus peaaegu igal rajal koeral ees komberdada ning kiirust ning hoogu maha pidurdada. Pean õppima kiiremini manööverdama ning koera trajektoorile mitte ette jääma.

Järgmine võistlus oli 5.12.2020 aga sellest varsti täpsemalt ....


No comments:

Post a Comment