Tuesday, December 27, 2011

26.12 2011 Jõulutrenn

Natalja ja Kristi korraldasin ülilaheda jõuluvõistluse! Mis saab olla parem kui peale jõulusöömingut ja vaikset aega aktiivselt aega veeta.
Nonii saabusime kohale ja asusime esimest tõkke-tunnel rada harjutama. Käisin mõttes läbi, kuidas juhtida (õnneks Kristi suunas kus poolt on parem koera juhtida) ning tegime ka Bertaga mõned kiiremad otsad. Noh ja kui võistluseks läks avastasin, et ma hoopis kõrval rajal pean lippama - pole hullu, orienteerusin kiiresti ümber ja tegime harjutamata Bertaga kiired otsad ka uuel rajal. Tubli mina ja tubli Berta - mina ei kohmitsenud ja Berta oli vilgas tubli kutsu.

Järgmisena oli meil koertevahetus rada. Mina sain vahva Shelli, kes oli lumivalge samojeedi koeraplika.



Hoopis teine asi oli suure koeraga rada teha. Kui Berta on koer, keda saab ka kaugelt takistusele suunata siis Shelliga pidin käsklusi kiiresti ja kohe ütlema ning suunama ta lähedalt takistustele. Fun oli ja päris hea kogemus teise koeraga treenida :) Enda arvates sain hästi hakkama.
Sama pikka rada sai ka enda koeraga teha ja see läks nagu "lepase veega", Berta oli tubli, kiire, kontaktne ja nii see puhas rada tuligi!
Muuseas Berta tegi rada ka teise koerajuhiga päris korralikult - ilmselt õpetussõna, et näita Bertale maiust ja ta teeb kõike, mõjus!

Saime ka väiksed meened, kolmanda koha omanikuna saime soojakoti, kui mina tobukene arvasin, et see on koerakuudi soojendamiseks siis teatas Martti, et sinna pannakse alkot ja smuugeldatakse võistlustele sisse ning sellest saavad rõõmu ikka koerajuhid :) Nuh tarkust lisandub mulle igapäev :)

Nüüd esimene video meist kuidas me Bertaga vapralt rada teeme. Ennast vaadates tõdesin, et mu käed käivad nagu tuuleveski. Kui vaatasin väikest Trevorit siis mina olen selle kõrval ikka väga algeline :)
Jõulutrenni videomeenutus:


S U U R aitäh Nataljale ja Kristile väga vahva ürituse eest!

No comments:

Post a Comment