Friday, September 8, 2017

Paljude jaoks maailma kõige igavam postitus :)

Agility kõrval on minu suureks kireks iluaiandus. Kuna agility on enamikus minu vaba aja endale võtnud ning ülejäänud vaba aeg jaotub ära Hiiumaal taimedega eksperimenteerimiseks ning linnakodus muru niites ning viisakat iluaiandust harrastades (tiheasustusega linnaruumis ei kipu ma väga kõrgelennulisi aiandusideid teostama).


Müstika on see kuidas mingi uue idee saamisel haarab see mind nii endasse, et ei ole mingiks probleemiks 1e päevaga 8tonni killustikku laiali vedada või siis teha alustöid 25m² lillepeenra tarbeks. Koomilisem hetk oligi see kui eelmise aasta sügisel sain äkkidee teha uus lillepeenar ning kuna pinnaseks on mul lausliiv siis pidin tellima hobusesõnnikut. Palusin talumehel 6tonni sõnnikut valmis tehtud lillepeenra alusele kallutada. Ära sõites avaldas talumees head meelt, et ma linnainimene olen väga õige meetodiga kartulipeenra teinud kuid järgmine kord võiks kartulipeenar olla ikka ruudukujuline, mitte ümarjas ja laineline. Tänavu suvel see sama talumees sõitis minu majast mööda ning ilmselt oli selles samas kohas õitsev lillepeenar see, mis teda sundis autot peatama, välja tulema ning pead vangutama. 

Lisan siia väikse video, mida paar nädalat tagasi ühest aiaosast tegin, Eesmärk on, et talvel videot vaadates aitab see mul kevadisi töid paremini planeerida ning hoida meeles, milliseid istikuid pean kevadel muretsema hakkama :)


sellel aastal olid elulõngad eriti nadid

Budleia, liblika magnet
Nèra oma lemmikohas Hiiumaa aias - laua peal!




No ja ilma rannata ei saa ju ükski Hiiumaa läbi, seega absoluutselt igal Hiiumaal veedetud päeval saavad koerad tunde rannal joosta ning ujuda.

Berta Luidja ranna SPA-s

pildidl on 2 koera :)

Nèra ei oska väga ujuda, seega Berta toob merest pulkasid ja Nèra võtab need rannas talt ära

Järjekordne pulga olelusvõistlus :)

No comments:

Post a Comment