Monday, September 11, 2017

Sees oli tunne, justkui oleks maailmameistri kulla võitnud!

Aeg: 10.9.2017
Koht: Uulu staadion
Kohtunik: Àgnes Tòth

..sest täpselt niimoodi ma ennast koju sõites tundsin!

Selle aasta viimane välivõistlus möödus aastaajakohaselt – päikseta mõõdukalt soe ehk siis ideaalne koertele ning kui viimane jooks sai joostud hakkas vihma sadama.
Naudin välivõistlusi! Koera ja enda ettevalmistus jooksuks ning mahajalutamine on lihtsalt ideaalne, ruumi on palju, saad rahulikult omi asju teha, ilma kedagi segamata. 

Àgnes Tòth rajad olid päris trikid! Lõks lõksu küljes kinni ning ükski tõke ei olnud selline, kus saaksid kontrolli kaotada.
3st rajast sain 2 tulemusega ning ka see 3s DSQ-ga tulemus on puhtalt oma enese lohakus – mingil põhjusel ei tahtnud koera kauem stardis hoida ja seega ise olles vales kohas, valis Nèra vale tunneli augu.

A3 radu joostes olen selle võistlusega kõige rohkem rahul! KOHE VÄGA RAHUL! Igal rajal olin ise ja oli koer täpselt seal, kus ma planeerisin, et oleks (v.a 1x teise raja alguses kui ma kiirustasin stardiga). Ühelgi jooksul ei olnud mul paanikaosakonda, vaid mina ja Nèra toimisime koos väga hästi! 

Vigadega rajad meile poodiumi kohta ei andnud, kuid meele teeb rõõmsaks see, et Nèra kiirus on meeletu! Videot vaadates avastasin mitmeid juhtimisvigasid, mille likvideerimisel saaksin ta veelgi kiiremaks arendada. Seega mõttes andsin meile kõikide radade eest kuldmedali :D



Sellel võistlusel sai kinnitust 3 nõrka kohta, mida eesoleval 3l kuul hakkan igas trennis harjutama – (a) järsu nurga all kiire slaalomisse sisenemine. Täna võtab Nèra alguses 2 pulka korraga, (b) peale poomi järsud pöörded. Täna teeb kontaktikohal Nèra mahaastumise kõrvale (c) kiik, mis detailse kontrollimiseta kipub lendkiigeks minema. 

Need samad 3 teemat oli mul juba Moravia võistlustest teada, kuid keskendusin teistele teemadele (A järsud pöörded, stardipüsivus, takistuse fookus, poomi-tunneli valikud), mis täna on heas olukorras, seega ongi hea uued teemad plaani võtta.


Olen väääga rahul!

No comments:

Post a Comment