Friday, October 16, 2015

16.10 kümnes koolitund



Kümnes ja viimane kutsikakooli tund. Kui päris aus olla siis ei olnud meil enam midagi juurde õppida. Käis olemasolevate teadmiste kordamine
Treener küsis kui palju ringe koer teeb paremale-vasakule, oli taaskord minu küsimus, et kui palju on vaja, et teeme?
Olen märganud, et maiusega töötades ei ole koer nii kiire kui tirimisleluga, selle heaks näiteks on koera ringide tegemine. Maiusega läheb meil rütm sassi (minu käsi liigub aeglasemalt kui koer), kuid mänguasjaga oleme koeraga ühes rütmis ning mingil hetkel ei saa aru, kus on koera pea ja kus saba.

2x2 harjutamisel saab koer väga hästi aru, mida ma temalt ootan, üllatusena avastasin, et isegi A-l kontakti tehes tegi koer õigeid liigutusi. Aga endiselt kaalun Nèraga rc kontakte teha aga igaks juhuks õpetan ära ka 2x2e.

Seekord taas slaalom. Treener meie tegemisi selles osas ei vaadanud, seega ei ole päris kindel endiselt, et kas see on õige slaalomi harjutamine, et ma vean maiuse-käega koera õigesse vahesse. Igatahes saime mõnusa rütmi kätte ja 90% juhul sai slaalom ideaalselt tehtud ning mis peamine koer oli ülikiire.
Taaskord tegime tunnelit ning kaugjuhtimine oli see, mis meie tiimi puhul toimis ja oi kui kiire koer mul oli. Kohe kui natukene kiirust maha võtsin, oli mul tagumikus kinni Nèra hambad!
Kiik taaskord väga äge sooritus. Seekord alustasin maast kaugemalt ja tegime madalstardist kiigele minekut. Märkus mulle, ole kiirem! Mina jäin oma spurtimistega Nèrale alla, sest tema oli kiige lõpus varem kui mina – õnneks suutsin ikka ta turvalisuse tagada. Kiige langemisnurk oli ka suurem ja kolks mehisem, kuid see ei häirinud koera.
Lahe oli see kui me trennist ära hakkasime minema ja möödusime kiigest siis Nèra sibas kiige peale ja tahtis seda sooritada (õnneks oli ta rihmas, seega oli kiige esimeses veerandis alles).

Mõõtsime, et peaaegu 5e kuune mudilane oli 37cm kõrgune, kuid see ei pruugi olla päris õige näit. Mõõtsime koera müriseva generaatori läheduses ja koer oli sellest natukene häiritud ning turi oli püstisemas asendis kui muidu. Möödaminnes panin ta ka kõrgele näituselauale, et vaadata kuidas ta ennast tunneb. Nèra vaatas laual olles mulle otsa justkui tahaks öelda „no ja mis siin nii erilist on!?“.

Nüüd siis peagi kutsikakooli eksam ja siis alustame ag trennidega (ikka beebikutsika tasemel).

Jälle pildistad!

No comments:

Post a Comment