Thursday, October 29, 2015

24.10.15 TAKO võistlus


Aeg: 24.10.2015
Koht: TAKO, Maardu
Kohtunik: Svetlana Kreslina

Kreslina rajad on mulle alati meeldinud. Pole karta, et liiga kerged "läbijooksukad" ning ei ole ka "tuhande keerutamisega" trikijooks. Väga heal tasemel ja raskusega rajad, mida on alati hea joosta.

1 HY rada
Koera kiirus oli mõõdukalt hea, kuid mitte nii kiire kui viimasel ajal. Juhtimine oli täitsa ok, sain ka treeneri käest kiita. Kuna viimane poolaastat ma ei pea võimlema koera motivatsiooni pärast enne starti siis olen muutunud laisaks ning võtan Berta puurist välja ca 2 võistlejat enne meid. Kuid juba kolmas võistlus, kus ma avastan, et peale sooritust kui lähme lõdvestusringile on koer äksi täis ja hüperkiire. Koer on sellises konditsioonis, et nüüd on ta valmis rajale minema.
Videolt vaadates leidsin palju kohti, kus me kiirust kaotasime minu ebakindla juhtimise tõttu ning liiga hilise suunamise pärast.
Kiirus 4,46m/sec

 2 AG rada  
Olin 99.9% veendunud, et sellel võistlusel tulevad perfektsed kontaktid ja kui märkasin A-l ülehüpet jooksis mu juhe totaalselt kokku! No ja lisaks sellele tekkis korraks väike black-out, sest ma ei suutnud meenutada, kas peale A-d tuleb tunnel või otse tõkkele jooks. Väga ligadi logardi jooks ja dsq teenisime õigusega välja.


3 AG rada
Just enne starti arutasime, et oluline on slaalomist koer mitte välja tõmmata ja no mida ma tegin, tõmbasin ta vahetult enne lõppu sealt välja. Oleksin pidanud tegelikult sellelt rajalt poomi ülehüppe korrigeerimisega dsq võtma, kuid ei, lasin koeral edasi joosta ning kinnistasin ülehüpet. Super, eks!
Ühesõnaga väga kole jooks, kus olin pigem päästeoperatsioonil kui koeraga agilityt jooksmas.
Kiirus 3,57 (häbi mulle!)


Kogu sellest võistlusest jäi väga halb tunne sisse. Ei keskendunud radadele, läksin igas stardis jooksma niimoodi, et päris ei mäletanud kuidas rada läheb ja vaatasin numbrite järgi raja trajektoori (tase!)
Ühesõnaga nüüd on mul treeneri poolt peale pandud tugev veto, et enam mitte ÜHELGI võistlusel ei lase koeral kontakti ülehüpet sooritada. Kui nii juhtub siis lähen korrigeerin ning saan dsq. Kui selle vastu eksin, saan eluaegse keelu trenniplatsile tulla (nojah see on minu enda väljamõeldis aga ehk selline mõtteviis paneb mind mõtlema ja kontakte korrigeerima).

Pärnus uue hooga ja kontaktid on märksõna!

No comments:

Post a Comment