Monday, June 20, 2022

EMV 2021 Käärikul - lõpppunkt Tartu EMO :(

 Kui aus olla siis kaalusin pikalt, kas osaleda, sest 1 võistlus enne EMV ning ilma eelneva treeninguta osaleda võistlusel ei ole just õige otsus.  Kuidagi see päev algas ligadi-logadi ning ka õiget tunnet ei olnud sees. Isegi sõites kaalusin, et kas oli õige otsus!

Minu rutiin on ca 45min enne starti kohale jõuda, et soojendada koera ja ennast ning elada sisse võistluse vaibi, kuid seekord jõudsin napilt enne algust kohale, magasin maha raja mahapaneku ning rada läksin õppima ca 1min peale algust ning kui oli raja õppimise lõpp siis tundsin, et ma ei tohiks võitlustulle mina - ma ei teadnud ju radagi!!!

Kuid starti ma saabusin - koer oli väga põhjalikult soojendatud kuid minu soojendus oli väga kasin. Noooh ja pauk tuligi sealt, kus see tulema pidi!
Neljanda takistusele - tunnelisse saates kuulsin kuidas põlves käis naks, maapind kadus jalge alt ja kokku ma kukkusin. Ise ma tõusta ei suutnud, kohtunik ja Keida (Keida, Sa oled supernaine!) talutasid mind raja äärde ja sellega oli minu EMV lõppenud. Suur aitäh kõigile, kes mind aitasid - agility rahvas tee olete parim! AITÄH! (muidugi mind pani imestama, et EMO-s tõõtav kiirabiõde, ei teinud ühtegi liigutust, et mind aidata või hiljem uurida, kuidas minu tervis on - sähhh sulle emaatilisi inimesi :) )
Ise arvasin, et AG rajaks taastun ja vot siis teen elujooksu aga ....
.... aga tegelikkus oli see, et 8kuud treeningpaus ja 10kuud võistluspausi!

Ühesõnaga rajal äärest suutsin ise sõita Tartu EMO-sse ning peale mitmeid ortopeedide külastusi selgus, et põlves on väga suur kõhrede kulumine ning kõhre otsas väga tervakaks moondunud ning sporimisel kriips peal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Alloleva video vaatamiseks läks mul 5 kuud aega, et hoogu võtta ja vaadata, et mis ja kuidas juhtus  :(



No comments:

Post a Comment