Monday, June 20, 2022

Esimene ametlik võistlus 2022 aastal - 7.mai

 ... ja oligi aeg asuda ametlike võistluste tulle!
Seekord kuidagi enam tundsin puudust toetusest, treeneri toetusest, kes ergutab rajal kiiremini jooksma, kes aitab kätte näidata lõksud, ning kelle käest saaks uurida kuidas ühes või teises kohas rada planeerida. Aga on nagu on ning on hetki kus tuleb mängida etteantud kaartidega!

Üha enam tunnetan, et rajad on läinud väga kiireks ning raja puhtana läbimiseks on vaja kiireid jalgu. Just seda, mida mul hetkel ei ole - minu jooksukiirus on suur miinus. Ise tunnen rajal olles, et välkkiire Nèra kõrval jookseb lohisevate jalgadega mina aga midagi ei ole teha, ma tõesti kardan maksimum kiirusel joosta. Õnnetus on liiga täpselt meeles ja kartus on suur, et ükspäev juhtub taas, et ma muutun liikumisvõimetuks :(


Aga olen väga rahul meie sooritusega. HY rajal saavutasin teise koha ja 2 AG rada said DSQ selles kohas, mida ma ise ei osanud välja planeerida, et kuidas neid kohtasid planeerida - nii väga vajan, et saaksin võistlustules rajaplaneerimise abi :(
Kahju, et HY rajast puudub video, vihma hakkas jubedalt sadama, seega ei julgenud oma telefoni filmima jätta - ise arvan, et esikohale alla vannutud sekundid jaotasin raja lõpu osas, kus koer ei saanud aru minu käsklusest "sete".
Mulle meeldis, mida Nèra tegi, minu väike vapper hiireke andis endast maksimumi ja mulle nii meeldib kuidas ta minu pärast rajal pingutab :)







No comments:

Post a Comment