Monday, June 20, 2022

Teine ametlik võistlust peale pausi - 11.06.2022 Pärnus

 Enne meistrikat käisin veelkord oma jalga testimas (nojah, lisaks paremale vigasttaud põlvele, teeb ka vasak jalg väga haiget!).

Kolm jooksu ning HY rajal 5s koht - puhas rada aga meil oli Nèraga väga suur vaidlus viimastel tõketel, seega selle lahendmaiseks kaotasime väärtuslikud 2sec :D - tõenäosus, et oleks esimeseks tulnud on väga suur! Oleks, oleks oleks :D 

2AG rada läksid väga kummaliste viperuste pärast DSQ tulemuseni. Esimene DSQ rada tuli sellest, et enne kui Nèra jõudis hüpata, riivasin jalaga tõkketiiba ja nii see pulk kukkus (kui aus olla siis oli see tõke väga ebatasasel maapinnal aga kui veelgi ausam olla siis ei pea ma ju ka nii kohmakas olema :D ).
Teise AG rajal tuli DSQ nii ootamatus kohas kui üldse tulla sai - peale poomi tegin tagant lõikamist ja mingil arusaamatul põhjuel hüppas koer tõkkelt tagasi. Ma tõesti ei tea, miks ta nii tegi??!! Selline käitumin on mulle suureks üllatuseks ja vot see oli kord kui ma oleks soovinud kellegigi nõuanner, et miks koer nii tegi. Ma tüesti vajan kedagi, kes analüüsiks meie võistlusooritusi ja annaks hinnangu tehtule! Vääääga vajan abi!


lõpus enne viimast tunnelit olime Nèra eriarvamusel kuhu minna :)

DSQ minupoolse tõkkepulga mahaajamisel

miks koer peale poomi nii tegi, ei tea


Kokkuvõttes olin tegelikult rahul. Arvestades meie meeskonna vähest treenitust on tulemus väga hea!
Rahul :)


No comments:

Post a Comment