Thursday, November 1, 2012

Kellel on kõige ilusam tass !?


Vot selle sünnipäevaga oli ka üks väga piinlik hetk ja nüüd on see koht  kui „silun künkad siledaks“ :D
Kallid kaaslexberrylased, ma olen vaimustunud ja imestunud niii ägeda kingi üle! Parim! Tänud!
Luban, et nüüd ja igavesti ei unusta ma oma sünnipäevakinke ega muid kinke mitte kui kuskile maha, ei sammu enam niimoodi minema, et hiljem ei mäleta kuhu ma oma ägedad kingid unustasin!
Berta sõnakuulelikkuse ja agility oskuste nimel annan pühaliku lubaduse, ei mingit unustamist! :D

Juhuslikult täna hommikul kohvi juues sattus üks fotograaf lähedusse ja tegime mõned ülesvõtted. Hiljem tõdesin, et minu geniaalsete oskuste nimekirjast pean tulevase professionaalse fotomodelli ameti maha kriipustama. Öeldi, et ei ole annet!

Aura mu kohv!
Mmmm kui hea kohvilõhn!
Tassikene tassikene laua peal, kelle tassis kõige parem kohv?

No comments:

Post a Comment