Tuesday, April 23, 2013

Nii need trollijuhi paberid tulevadki!


Alates sellest kui kodu-tõkked valmis, on meil käinud aktiivne aktsioon nendega. Regulaarselt päevast-päeva oleme nendega tegutsenud eesmärgil, et käsklus „hüppa“ on üks kasulik ja lahe asi.
Alates sellest kui Berta trikitama hakkas (loe: stoppab tõkete ees + rajal olles on koera eesmärk kõiki kohtunikke personaalselt tervitada), võtsin eesmärgi osaleda võistlusel siis kui need trikitamised unustusehõlma vajunud.  Aga nii kui uus võistlus koitmas ja regamise tähtaeg läheneb, nii oleme nagu lupsti taaskord kirjas.

20-21.04 võistluseks säilitasin kainet meelt ja regasin ainult meid esimesele päevale. Jep, kohe ka kahetsesin aga mis tehtud see tehtud.
Sisemine tunne oli hea starti minnes, sest ma olen ju teinud endast oleneva tõkke tõrgete „välja ravimisel“, lisaks avastasin, et saan koera endaga tegutsema kui enne starti trikke teeme. Jep, algus oli kiire ja tõkke tõrge kadunud, kuid see kohtunike tervitamine on meil „välja ravimata“.  Õnneks on koer ülikiire ja lisaks paarile kohtunike tervitamisele ja A-l maailma uudistades, jõudsime ajalimiiti. Noooo aga see tähendas ju meie viimast A1 puhast rada ja siit see A2 tuligi!
Juhhuuuuu, töö kiire ja korralik! Mis mulle endale väga meeldis, et ka Tiina-Lotta tandem meiega ühes rütmis neid klasse võtab! 

Berta tutt-uus esimene agility sert!

Kahju, et samal päeval A2e joosta ei saanud, sest mul endal sisetunne oli väga hea ja koera energiatase mõnus. Aga tegutsema peab reeglite kohaselt ja seega meie esimene start A2s leidis aset järgmisel päeval.

Pühapäeval ei olnud seda sisemist head tunnet, et lähen teen ja võidan! Mingi selline nõme ebakindlus tuli sisse, et vot kui koer ei põrutagi stardist minema jne.jne. Lisaks ma ju nägin, et koer ei ole starti minnes kontaktne ja nii me alustasime. No Berta oli ülirõõmus ja nobe aga tema mõte oli absoluutselt kõiki inimesi tervitada, et oi kui lahe, kui lahe, vaadake mind! Jep, viga oli minu alguse juhtimisest ja milles iganes aga tegelikult päris lahe on vaadata kui see väike koer mööda platsi lõbusalt ringi lippab ja on maailma kõige rõõmsam olend. Ehh eks tegelikult kuulates targemaid oligi meie tänane ülesanne koera heatujulisena hoida ja see ka ju õnnestus!

Nüüd algab operatsioon  „kuidas Küllikist saab Bertale kõige põnevam isik maailmas“. Ma teaduslikult sellele ei lähenegi, üritan väikeste igapäevasammudega koera inimesearmastust minu suunas fokuseerima panna.  Ja seda ma tean, et saan sellega hakkama!
Seega vaatame kuidas meie edusammud on, peamine eesmärk on, et me mõlemad täie rinnaga protsessi naudime, see on kõige tähtsam!

Ja nüüd huumori-klassikasse kuuluv video (21.04.13 esimene A2 jooks :D), keegi peab ju võistluse tola ka olema, no eks olin taaskord selleks siis mina :D


ps. aitäh Svenile video eest!

No comments:

Post a Comment