Tuesday, June 25, 2013

Seis muutusteta ehk 2:0 endiselt :)


22.06.2013 Pärnu Agility
Kohtunik: Peteris Akimovs

Laupäevasele Pärnu võistlusele läksin teadmisega, et anname endast parima ja kui saame kirja 0 tulemuse siis see ju puhas boonus.
Saabusime hilinemisega, kuid õnneks ka võistluse kulg oli aeglasem kui plaanitud, seega ärevus, et jääme starti hiljaks vaibus hetkega.

Esimene rada.
Jep olid mõned lõksud, kuid ei midagi keerulist. Videos oma liikumist analüüsides siis leidsin hetkega üles need kohad, kus me saame oma kiirust parandada. Rajal 2 reaalset kohta, kuhu meie sekundid kadusid aga noh midagi ei ole teha, eks ma õpi pidevalt.  5puntkine trahv, vot selle analüüsi ma ei oskagi teha, eks trennis küsin, et miks minu liikumine koera keerutamist põhjustas ja miks saab trahvipunktid siis kui koer on 2e takistuse vahel aga takistuse joont ületanud ei ole. Kui aus olla siis ka nüüd filmi vaadates ei oskaks ma teistmoodi koera juhtida. Muidugi minu juhtimine meenutab pigem sellist pühapäeva tegijat kui sportlast aga oleme teel paremuse poole
II koht – jeee!

...ja start!

Teine rada
Rada oli mõnus, mulle see kuidagi eriliselt meeldis. Starti minnes olin kindel, kuid minus tekitas kõhedust see, et Natalja andis juhised, et kiige juures ei pea ma koera juures olema, vaid pean eemalduma. Noh saabus kiik ja näen, et koer on kuidagi kõhklev ja kohe ma torman kiige juurde, kuigi järgmine takistus eeldas eestlõikamist ja kotti saatmist! Õpetus mulle, kuula treenerit ja tee nii nagu sul kästakse :) Noh see kiige juurde tormamine ja endale keskendumine, et ilus pööre enne kotti õnnestuks, tekitas selle , et peale kotti kaotasin koera ja nii „out“ asemel läks ta otse tõkkele. Puhas minu hooletus!!!! Mhhh!  Enne seda dsq-d ja peale dsq-d oli meil super ilus rada!

Kuigi jah väga tahaks A3e saada aga samas on hea see, et A2s tunnen ma iga järgneva jooksuga ennast väga kindlalt. Rõõmustan siiralt, et meil on A2s päris palju neid jookse, mis on väga ilusad ja 0rajale väääga lähedal!
Ootame järgnevaid starte ja vaatame siis, mis saama hakkab, oluline ju, et siht meil kindalt silme ees!
Ahjaa kõige ägedam on see, et koer on motiveeritud, kiire ja teeb seda rajal, mida ma näitan!

No comments:

Post a Comment