Monday, June 15, 2015

Palju õnne 5e aastased Soprano tibid!


Minu päiksekiir sai eile 5e aastaseks. Alles see oli kui meie koju saabus tömps-jalg ülienergiline kõike näriv russelli kutsikas. Alles see oli kui ma soovisin, et koer enda nime peale reageerima hakkaks ja alles see oli kui ma arvasin, et minu koer jääbki kutsika tempe tegevaks tüübiks. 

Berta esimest korda Luidja rannas ja 5 aastat hiljem
Võin käe südamele panna, et hirmujutud russellite hävitustegudest osutusid müütideks ning tõukirjelduses hoiatused ülienergilise koera iseloomust ei vasta ka tõele. Tegelikkuses on Berta koer, kes on alati valmis kõigeks; kui tekib soov minna maratoni pikkusele metsajooksule või päev diivanil laiselda, on Berta alati sellisteks tegevusteks tahtmist täis.
Kui vaja mudas sumbata, sumpab koos minuga, kui vaja diivanil laiselda, poeb ta minu kaissu ja laiskleme koos.

Alati valmis!
Mida nüüd teeme?
Berta esimest korda linna kodus ja 5 aastat hiljem
Jutud, mis räägivad, et kutsikad tunnevad ise oma pererahva ära, vastavad tõele. Kui hakkasime Anne juurest koju minema, et kutsikas meie juurde uude koju tuua siis Berta oli see, kes oli enne meid ukse juures. Ka esimesel pesakonna-külastusel puges Berta mulle sülle ning jäi sinna magama.  See oli hetk kui minu südamekoer hinge puges ja ma teadsin, et ükspäev saab ta meie pere liikmeks.

Teeme kõike koos, ka agility`t :)
Mitte segada, puhkepaus!
Berta on lillelaps, kes puges minu südamesse esimesest hetkest peale ning sukeldus sinna väga sügavale. Aitäh, et sa meie ellu tulid! Palun seal viibida hästi hästi hästi kaua!

Minu südamekoer on maailma parim!

Minu kaunitar
Piduuu! Võrdõiguslikkus - tassid on kassipildiga

No comments:

Post a Comment