Monday, October 26, 2015

... ja nii sai alguse Nèra agility karjäär :)



Samal ajal kui Nèra trennis laamendas, puhkas Berta diivanil

 Pühapäeva, 25 oktoober, kuulutan Nèra ametliku agility karjääri alguskuupäevaks.
Meie esimene päris trenn!


Loomulikult soojendust tehes pidi ta kõik kaastrennilised koerad läbi sõimama, süüdi olin ise, sest soojendus ei ole selline kõikehaarav tegevus, kus koer jäägitult minule keskendunud. Olin ise kohmakas ja jätsin koerale isemõtlemisaega.  Positiivne on see, et kui ta jookseb teise koera juurde sõimama siis 1 kutsumine ja ta on samakiirelt minu juures tagasi.

Alustasime mitme takistusega radade harjutamist.  Esimest korda proovisime stardis püsivust - kohe alguses nõuan talt püsivust, mis iseenesest päris hästi õnnestus – luban endale, et mitte üheski olukorras ei nõustu „varastamisega“, iga vale liigutus läheb korrigeerimisse.

Tegime 6e kombinatsiooniga harjutust, 2l korral tõmbasin koera tunnelist eemale. Ülejäänud 4x tegime puhtad rajad ja oi kui kaunis see kiirus oli. Rõõm on näha koera silmis sädet ning motivatsiooni.

Järgmine kombinatsioon oli taaskord püsivusega, kuid starditõkkele järgnes  out-valss-tunnel – ma ei suuda uskuda, kuidas minu väike 5e kuune naaskel teeb selliseid asju korrektselt! Veatu sooritus.



Ootan põnevusega meie järgmist trenni! Mina nautisin seda täiel rinnal ning Nèra säras rõõmust ja esimest korda meie ühise elu jooksul nägin õhtul kodus lokkis kasukat kivipõrandat kaunistamas. Eks päevane müramine ja enne trenni 10km aktiivne metsaring tegid ka oma töö, kuid lausa lust oli kordki näha vaikselt lebamas seda tulesädet.


väsinud


26.10.2015 kaalu statistika:
Berta: 7,3kg (ideaalkaal 6,9..7,0kg - kust imekohast see 400g kohale hiilis??)
Nèra: 6,9kg (tema pisemana sündinud õde kaalub 7,4kg. Käega katsudes on Nèra kondibukett, tema söögiportsjone vaadates on tunne, et toidan India elevanti!)
Mina: endiselt ideaalses kaalus

No comments:

Post a Comment