Friday, November 11, 2016

JRT meistrivõistlused - 3ndad

Seekord 3ndat korda ning kohtunikuks Indrek Tirmaste

Minu väike valge printsess ei väsi mind üllatamast. 

Lootusi mul nendel võistlustel väga ei olnud, sest ebatiinuse aeg käsil ning Berta hoolitseb hetkel oma 10ne nähtamatu kutsika eest! TAKO hallis koera puurist välja meelitamine oli töö omaette ja kui ta välja sain siis oli mu ees seismas värisev ning õnnetu olemisega koerake. Oma ebakindlust näitas ta välja iga oma keharakuga kuid õnneks on aastatega minus enesekindlus kasvanud, seega ei lasknud ennast häirida, vaid asusin koera soojendama. Täiskasvanud koeraga koostöö on imeline, täpselt on teada, mis nuppudele vaja vajutada ning mida teha, et koer „käima tõmmata“. Seega operatsioon „Berta jooksma“ sai alata ning starti läksin juba enesekindla ning lõbusa Bertaga. Kiirus oli väga mõistlik ning rada oli kuidagi väga hea joosta. Seega puhas tulemus HY rajalt ning alla pidime vanduma 0,06sec ainult Innale ja Hugole. Ma isegi tean, kust me selle aja kaotasime – 7nda ja 8nda tõkke juures kohmitsesin väga kaua, sest ajasin enda vajaliku asukoha natukene sassi ja seega ma sundisin koera suurema kaarega tõkkele minema kui oleks pidanud.

lendame

davai-davai-davai

Koer kuuletub - näitan, et tõsta käppa ja koer tõstab!

AG rajale minnes oli ainus eesmärk ilusad kontaktid teha. No ja ilusad need olidki (A-l Berta isegi korraks seisatas kontakti lõpus ja minu „ok“ peale liikus kontaktilt minema) kuni poomini. Ja ma tean milles viga oli! Ma kiirustan liialt koera juurest minema just poomi lõpu poole – märkus mulle „jää seisma kontakti lõpus!“. Seega 5kas kirjas, kuid aeg oli minu üllatuseks kõige kiirem – olin täiesti veendunud, et A-l koera seisma panemine ning slaalomi sisenemisel koerale ettejäämine röövis paraja portsu aega aga tundus, et minu sisetunne eksis.

kontakt?

Kokkuvõttes 3ndad ning eriauhind kui kõige kiirem AG rajal jooksnud koer. Pole paha!

Kolmas :)
Lexberryd muidugi ruulisid täiel rinnal ning tegid puhta töö (I koht Kristi ja II koht Tiina no ja III koht mina :))!

Lexberlased

Uus toidukauss?

Kohustuslik paraadfoto!
Aitäh piltnikele!

No comments:

Post a Comment