Thursday, June 21, 2012

Kook kook kook, ei trenni tuleb hoopis teha!


Seekord siis niimoodi!
Uhhh kui hea kui koer on nagu elektrit täis, valmis tegema kõike mida rajal vaja teha. Ise olin ka entusiasmi ja tahet täis tegemaks perfektsed sooritused, et näidata kõigile kohalviibijatele, et vaadake, me ikka oskame midagi teha küll :D 

Täna oli special trenn kus olime külalisesinejaks, nimelt treeneriks Kristi ja osavõtjateks praktiliselt terve suguvõsa. Aga eks vahel ole nii, et üritad midagi väga hoolikalt teha aga kui tähelepanu ei ole rajal vaid rajaäärsel koogilaual siis on asi maakeelis öeldes „pekkis“ :D Koer oli väga hea, aga mina ei suutnud paar sammu ette mõelda ja seega tekkisidki inertsist naljakad liigutused, mis blokkisid koera liikumise ning kätega vehkisin nagu inim-tuuleveski. Päriselt ka, ma palusin raja lõppedes koeralt vabandust, et ma tema soorituse ekstra raskeks teen. No kes oskaks joosta õigesti kui ees on sul 4 erinevat ahvatlevat tõket ja koerajuht näitab kätega kord taevasse ja kord suvalisse suunda maha, aga õnneks enamjaolt taipas koer ise kuhu Kristi oli raja „joonistanud“ ja tegi õigesti.
Tegelikult ei ole põhjust üldse virisemiseks, meil tuleb päris ägedalt see meeskonnas jooks välja ja ka minu stabiilne juhtimisoskuse omandamine ei ole mägede taga (vähemalt ma loodan nii)!
Aaa aga meie saime treeneri käest kiita! Berta slaalomid olid vingelt kiired ...jeeeee!

Väga vahva trenn oli, eriti meeldis mulle lookas koogilaud :D, kahju, et ma otsustasin mõnda aega lahjat liini söömises hoida. Tahtejõud pandi ikka nii mõnelgi korral proovile.

Meie jalutuskäik kujunes teistsuguseks kui muidu. Päikesekiir Trevor näitas oma osavust kuidas käituda teadlikult rabas seigeldes. Minu erilised sünnipäeva õnnesoovid Trevorile, oled üks ülilahe tegelane ja väga vapralt käitusid eile! Kallistan!

No comments:

Post a Comment