Thursday, June 28, 2012

Meie selle nädala trenni mõtted


Esmaspäevane trenn
Kuigi on meil võistlused lähenemas olin tänases trennis  kuidagi hajevil. Koer oli tubli nagu alati ja saan täiesti aru sellest, et kui koerajuht juhib valesti siis saavadki need rasked trikiga kohad takistuseks. Näiteks kui on A ja tunnel kõrvuti siis loomulikult läheb koer sinna kuhu ma ta juhin aga jama tekibki sellest, et juhin teda valesse tõkkesse. Ja nii kui rajal tõrge tekib, mida me üritame parandada, on ülejäänud rada meelest läinud. Näiteks jätsin ühes jooksus üle poole raja tegemata ja ma ei saanud sellest ennem aru kui Porto oma jooksu tegi. Uimane olin. Täna ei saanudki ma trennis puhast rada, igas jooksus oli mingi tõrge minu juhtimises. Aga pole sellest midagi, sest minu jaoks on kõige tähtsam see, et koera meeleolu on hea ja hoolimata minu lohakast juhtimisest rajal ei lase ta sellest ennast üldse häirida.
Hea uudis on see, et tänased kontaktpinnad olid ilusad ja stardis püsivus kiiduväärt.

Kolmapäevane trenn
Rajad olid väääga huvitavad. No mina ei tea kuidas ma suudan kunagi ennast viia sellisesse konditsiooni, et kui kõrvuti 2 takistust siis just Berta läheb sellesse õigesse. Enda hinnangul on tegu selles, et ma juba peas ette otsustan, et juhin koera valesse kohta ja nii ka läheb. Loodan, et see aeg saabub peagi kui ma olen rajal enesekindel ning suudan trennis nii keskenduda, et rada ka meeles püsib. Seekordses trennis olid mõtted peas laiali ja nii oligi, et kohe kui koer mingi takistuse valesti tegi ja ma seda parandama asusin oli rajaskeem peast läinud.
Aga sellest hoolimata mulle meeldis trenn, sest koera motivatsioon oli kuni lõpuni väga kõrge ning tahe rajal tegutseda oli väga hea.

Hea näide kui üritad midagi väga hästi teha :D 
Berta stardis püsivus – Kristi märkus oli täiesti õige, et ma premeerin koera siis kui ta on käsklusest omaalgatuslikult väljunud (panen koera stardis lamama aga kui tulen ta juurde siis kergitab oma tagumenti). Sisimas teadsin, et ta teeb nii aga minu rõõm oli alati nii suur, et koer püsib takistuse taga, et pigistasin mõlemad silmad kinni selle vea ees. Nuh ja nüüd ma korrigeerisin seda viga ja sundisin Bertat ilusasti lamama. Berta on sõnakuulelik koer ja võttis asja südamega, kui lamamine siis lamamine ja nii oligi, ütlesin talle, et start ja koer lamab :D  Ülihea, mina olen stardivalmis ja koer otsustab täita lamamise käsklust täie tõsidusega ja lamab kogu südamest edasi :D :D :D  Erihea olukord, minu innukas koer lamab stardis :D
Üks hea tähelepanek! Kui minu koer haarab trenni tehes viineri käest ja neelab korraga nii palju kui vähegi võimalik siis oli üllatuseks kui Cellie esihammastega seda ainult näksib. Ehhh kõik koerad ei olegi sellised söödikud nagu minu oma. Noh eks nii nagu perenaine, nii ka koer :D

Suuured tänud Kristile nende trennide eest, mulle tõesti väga meeldis!

Nüüd mõned päevad veel ja lippame Tuhala radadel juba paremuse  eesmärgil. Erilahe on see, et võistlustel on Lexberry`d väga tublisti esindatud ja Soprano õed täiskoosseisus!
Edu meile!

No comments:

Post a Comment