Wednesday, August 8, 2012

Jõulumäe Tervisekeskuses A0 agility võistlus 04.08.12 (proffidele oli päeval EMV)


Selle võistluse eesmärk: peab vabanema teise raja  nn. dsq-needusest ning 2 puhast rada tuleb kirja saada. Teine ja igavene eesmärk, et koer naudib võistlusmelu. Jeee meil oli 2 puhast rada, koeral oli fun ja ...mina olin kergelt liimist lahti.

Esimene start oli napikas. Tegin otsuse startida püsivusega. Koer oli energiat täis, motiveeritud ning valmis radasi vallutama. Ainus, mida ma ei arvestanud oli see, et Bertal on kombeks iseseisvalt takistusi võtta kui minu tähelepanu hakkab kaduma. Nii ma starti astusin, unustasin koera tähelepanu alla võtta ning Berta tormas esimesele takistusel. Nibin-nabin koer peatus enne esimest tõket, püsilamamine ja ilus start. Ja mina ei vabane oma eelarvamustest! Olukord, kus mina lähenen takistusele kõrvalt ja koer tuleb selle tagant saata, kargab pähe mõte, et äkki koer peatub ning ma ei oska teda õigesti enam suunata, kohe kui nii mõtlen, pidurdan hoo maha, mille tulemusena ka koer satub segadusse, sest ma suunan teda kahtlevalt ja liiga hilja. Selliseid „mõtte-seisakuid“ oli rajal 2. Aga lõpuni me läksime ja puhas sooritus. Kiirus oli ka kõike arvestades natukene üle keskmise (4,35m/sec).

Teises stardis võtsin Berta tähelepanu alla ja suundusime starti. Kõrval-lama-start ....aaaa aga koer! Berta otsustas olla tubli SK koer ja lamamist täie tõsidusega võtta :D Nii me stardis seisime, jube naljaks olukord! Treener tuletas meelde, et viineriga saab olukorra lahendada, seega taskust viiner ja rada algas. 

Hea jooksu eelduseks on minul, et enne starti saan mõttes rada läbida. Kui see rituaal sooritatud, on mõtted enam-vähem paigas ja võin alustada koeraga koos jooksu (nii on trennis kui võistlustel). Meie teise stardi viivitus lõi minu visuaalse maailma segamini ja nii ma tundsin, et rajal ei ole ma ise. Mina, ebalev ja kõhlev aga tubli kindel koer tegi oma töö ära ja nii tuli meil ka teine rada puhas! Olulised sekundi- kaod tulid teise tunneli kobast saatmisest (..ja just rada õppides pööras Natalja sellele tähelepanu, et ma nii ei teeks). Koperdamine oli ka keskmiste tõketega, kus pidurdasin oluliselt koera hoo maha (keskmine kiirus 4,13m/sec).

Jeeee me tegime võistlusel ainult puhtaid radu! See oli meie eesmärk ja see sai ka täidetud ...jeeee meie dsq-needus kadus!!!

Koondkoht oli neljas aga tühja sest, sest nii Natalja kui Kristi kiitsid meid ja ma usun, et olime selle ära teeninud :D (ma ise oleks väga tahtnud sinna poodiumile ikka ronida, isegi koer sai auhindade jagamisel boxist välja võetud :D aga mis teha, seekord niimoodi.)

Koer oli väga tubli ja kiire, kui ka see koerajuht saaks jalad kõhu alt välja ja enesekindlaks, oleks meile kõik klassid avatud :D Samas kiiret ei ole kuhugi, tasa ja targu, kaugele sõuame...

No comments:

Post a Comment