Tuesday, May 20, 2014

11.mai Viljandis agility lainel


Toimumiskoht: Viljandi, ViLe
Kohtunik Algirdas Valciukas (1 ja 2 rada) / Esa Muotka (3 ja 4 rada)
Aeg: 11.mai 2014


1 rada – hy
Eks see on mõtlemisest kinni aga mulle isiklikult väga ei meeldi rajad, mis algavad hirmsate keerutamiste ja out-dega, selline tegevus võtab koeral hirmsasti kiirust maha.
Aga sain sellise vingerduste rajaga hakkama aga pauk tuli sealt, kus oodata ei osanud, esimesed kiiremad jooksusammud ja ma rebestasin pealmise kintsulihase totaalselt ära. Silme eest läks mustaks, hirmus valus oli!
Valu oli nii kohutav ja ma keskendusin ainult endale, seega ma ei suuda meenutada, et kust see dsq mul tuli, tõesti ei mäleta. Sellest rajast tean rääkida ainult seda, et lõpuosa eeldas koera iseseisvat otse jooksmist ja sellega sain ma hästi hakkama

2 rada – ag
2on2off kontaktide miniharjutus kandis vilja, võistlusrajal ütlesin õige käskluse ja koer tegi ilusad kontaktid. Taaskord jalavalu oli väljakannatamatu, et kaalusin isegi Kristit paluda, et ta Bertaga jookseks aga noh, ei saa ju nõrk olla, seega liipasin jalga ja jooksin ise. Täielik mäluauk mis rajal toimus, sest keskendusin kontaktidele aga kui õigesti mäletan siis vist oli dsq selles, et Berta tegi bertat ja valis vale tunneliaugu, ülejäänud tegevus ilus ja kiire.

3 rada – ag
Perfektsus kuubis! Meil oleks puhas kiire ja kaunite kontaktidega rada tulnud kui eelviimases takistuses ei oleks bertakas tulnud ehk koer valis tunnelisuu asemel kauge takistuse ja sealt jälle see kaunis dsq. Tegijaga juhtub! Nojah trahviks pean nüüd 100x hüppenööriga hüppama :D
Adrenaliin oli nii kõrge, et rajal ma jalavalu ei tulnud aga nii kui lõpetasin ja koera kaelarihma võtma hakkasin, tundsin, et siia ma kokku kukun, valu on röögatu. Selline tunne, et 100 päkapikku tõmbavad mu reielihase puruks!

4 rada – ag
Seekord pidin tegema eelmise raja vigade paranduse, sest lõpuosa oli peaaegu identne eelmise raja lõpuga. No seda ma tegin, keegi ei öelnud, et ma pean ka ülejäänud raja ilusasti sooritama :D
Aga jah, alguse osas ma kohe tundsin, et vale planeering ja käest see rada läkski!


Kokkuvõte! Raja „bertakaid“ pean hakkama koerast välja treenima, äkki tuleb kasuks kui rohkem sõnakuulelikkusega tegelema hakata (treeningvälisel ajal ja oma lõbuks, loomulikult). Ja no päriselt nüüd oleks viimane aeg ennast käsile võtta ja tulemusi tegema hakata!

No comments:

Post a Comment