Wednesday, May 28, 2014

Oru agility 24.5.2014

Toimumiskoht: Oru staadion
Kohtunik: Anne Tammiksalu
Aeg: 24.mai 2014

Seekord ei tahagi millestki kirjutada. Ma ei saa aru, miks ma nii halvasti ja lohakalt jooksen. Jah, oleks ju suurepärane peituda 30se kraadise kuumuse ning konditsioneeri-gripi taha aga tõde on see, et need oleksid ainult põhjendused. Palavik ei ole kunagi minu füüsilist vormi nõrgestanud ning koerale see kuumus ei avaldanud mingit negatiivset mõju!
Kuidagi halvasti lähevad meil need võistlused. Või mis meil, tean, et tegelikkuses on mul väga hea füüsiliste eeldustega kiire koer, kellest tuleb ülesse leida see motivatsiooni kübe, et ta hasartselt rajal lippaks. Mõnikord olen seda temast välja suutnud pigistada aga üldjuhul tunnen kuidas karjuvalt vähe on minus oskuseid koera rajal optimaalselt juhtida. Oleks ma siis närvis aga ei! Külma kõhuga lähen igasse starti aga rajal ikka tulevad väga nõmedates kohtades dsq-d – hakkab kergelt üle viskama!
Ehk ükspäev koidab ka meie tiimi aeg :)

Väga ilusad pildid Andres Kaev`i poolt, tänud!
ma teen kontakti, ma teen kontaki, ma teen kontakti ...
1000x käsib treener käed rusikas hoida, et koer arvaks, et seal mingi maius. Fototõestus, et ma ei tee seda :)
Ma lendan, ma lendan ...
Berta kurvivõtu näide :)
 

No comments:

Post a Comment