Friday, May 2, 2014

Terjerite II agility meistrivõistlused - 1.mai 2014


Toimumiskoht: TAKO
Kohtunik: Marje Piiroja
Aeg: 1.mai 2014


1 rada – hy
Mulle see rada meeldis kuigi oli päris keeruline ning raskete sisenemisnurkadega. Kuid miks peakski üks võistlusrada kerge olema, mida keerulisem, seda põnevam ju!
Dsq tuli Berta eripärast ja minu halvast suunamisest. Berta oli süüdi selles, et ta on Berta ehk koer, kes võtab kõik takistused, mis silme alla satuvad ja kohe mõnuga ning minu süü seisnes selle, et ma ei suuda rajal nimepidi koera kutsuda kuigi näen, et ta valesti läheb. Ehk meie dsq tuli slaalomisse suunamisel, kus koer võttis slaalomi kõrval oleva tõkke. Ma veel kuulsin kui Natalja hüüdis „Ütle koera nimi!“  ja mina seda kuuldes hõikasin „Ära mine, tule siia!“ – jep, see ongi koera nimi :D


2 rada – ag
Vahva kiire rada, parajalt keerutamisi ja mõned väiksed lõksud.
ise olen ülirahul, et olen enam-vähem selgeks õppinud eestlõikamised ja sellega ei pidurda ma koera kiirust. Lisaks usaldan ennast ja koera, et peale eestlõikamist on koer seal, kus olema peab ja läheb sinna, kuhu minema peab. Ehk siis paar kohta, mida lõikamistega tegin ja olen tulemusega väga rahul.
Trahvipunktid tulid meil poomi ülehüppamisest (mina annaksin Bertale selle võistluse meistersportlase hüppetiitli kontaktide ülehüppamise eest!) ning peale A-d tegin ma ise ühe vale pöörde, sest hetkeks arvasin, et peale A-d on out aga siis märkasin numbrit ning meenus raja õige skeem ja seega ma koeras segadust tekitasin.
Berta oleks võinud kiirem olla. Hakkangi nüüd tegelema sellega, et koer võistlusrajal saada sama kiireks kui kiire ta tegelikult on, sest kui päris aus olla siis maastikul on tema kiirus borderiga samaväärne (või noh, mitte just borderiga sama kiire aga borderi kutsikaga jookseks ta küll ehkvõibollavist tasavägiselt :))



Suured tänud Marjele põnevate radade koostamise eest ning tänud Tiinale, et tal on jaksu Terjerite võistluste traditsiooni jätkata ka edaspidi.


Indreku ja Marje lahkel loal kasutan ühte ülilahedat pilti :D (väike kopi-peist näoraamatust)

Aitäh Marje, mulle väga meeldisid rajad!

Berta seekord auhindadele järele ei pidanud minema aga see-eest nagu natukene sai temagi poodiumikohta nautida :) ja see ei ole isegi mitte võõraste sulgedega ehtimine - vanaema Lexi sai veteranidest 3nda koha.

Lexi karikat imetlemas / foto: Livia Kask

No comments:

Post a Comment