Tuesday, February 28, 2012

25.02.12 TAKO võistlus-trenn

Võistlus-trenni eelsed treeningud andsid palju julgust juurde, et Berta on valmis terve raja ilusasti läbima. Eriti uhke olen meie viimases trennis tehtud 20ne takistusega raja üle, kus keeruliste kombinatsioonidega sain ma hakkama. Jeee :)

Ja nüüd siis võistlus-trenni juurde. See, mida ma endale ette kujutan ja see, mis on reaalsus on ikka 2 erinevat asja :D Nohjah selles on juba ettekujutus olemas kuidas ma kätega töötan aga seekord arvasin, et ma jooksin raja väga kiiresti läbi. Videot vaadates ma ju jalutan seal!  Vist ei ole sobilik mainida, et juba ca 2 kuud treenin ennast jooksumaratoniks ja võhma peaks olema küll aga videolt näen aeglast kulgemist. Nüüd siis hakkan kiirusele rõhku panema, polegi varem selle peale mõelnud.
Hea uudis on see, et kõik 3 rada olid meil veavabad, kontaktpinnad ilusad ning koer ise motiveeritud.

Aga Soprano tüdrukute etteaste on siin ja minuarust tuli meil väga hästi välja.

Jään pikisilmi ootama järgmist võimalust!

No comments:

Post a Comment