Monday, March 3, 2014

Berta, Coco, Gucci ja klikerdamise rõõmud


Möödunud nädalavahetusel sai mitu uut asja läbi proovitud. Esiteks elu kolme koeraga, kellest üks oli 3e kuune kutsikas, teiseks, mis tulemusi annab klikkimine ning mis tunne on enda jalg raksatusega välja väänata ning silmaga vaadata kuidas pahkluu pakuks muutub.

Kuidas küll mälu tuhmub, alles oli ju Berta kutsikas ja peaks neid kutsikaasju ju mäletama aga vot ei mäleta. Alguses tuli üllatus koera tuppa pissimine ja tihe häda tegemine aga siis meenus, et kuidas seda õue tegemist harjutada ning millal koer õue viia, seega tänaseks teeb peagi 3e kuuseks saav Coco õue ca 80% oma hädadest (olin nii pühendunud teemasse, et ühel öösel isegi olin paljajalu härmatunud murul ja ootasin kutsika pissimist – unustasin unesegaduses, et kutsikas ei tule hüüdmine peale tuppa kiiresti tagasi ja nii ma kappasin poolpaljalt õue koera tooma :)).

Õnneks abimees Kristi tutvustas mulle klikkeri-maailma ja täna teab kutsikas ideaalselt oma nime (isegi segavate tegurite olemasolul piisab 1x kutsumisest ja koer tuleb minu juurde), saavutatud on ülihea kontakt, koer teeb käskluse peale oma hädad õue, teab 50% juhtudel, mida tähendab käsklus „ei“ ning oskab tagurdada ja ringe ümber oma telje teha. Ahjaa meie majas on lisaks Bertale koer, kes peab oma söögi trenniga välja teenima, seega ka Coco söögikorrad mööduvad klikkimise trennide nime all.

Ja minu jalg, novot kui teed salatrenni ja üritad krapsakas olla siis võib tagajärjeks väänatud jalg olla :) Loodan, et selle nädala trennid saavad tehtud ja võistlustel eesoleval laupäeval joostud (hetkel olen kahtleval seisukohal aga äkki jala kinnisidumine annab mulle julguse trennis täna joosta).
Vihje mulle tulevikuks: kui väänad jala välja siis (a) ei tasu ülemõistuse suurt koormust talle koheselt anda (b) kõrge kontsa kandmine on väga valus kogemus :)

Coco maiustamas
Coco jäi maiustades magama
Gucci tshillib vaikuses
Cocole meeldib pehme köögivaip
Suured koerad mõtlevad "seda kutsikat ei ole olemas, seda kutsikat ei ole olemas"
Pildil on 2 koera
Valged omavahel
Berta tutvustab valgetele kõvahäälselt oma treeningvarustust
Väiksed mängutuurid
Valged rännakul
Väike pätt üritas lilli kõigepealt süüa ja siis pissiga üle ujutada
Mina kivi kuningas!
Berta ja Coco mängutuurid

No comments:

Post a Comment