Tuesday, July 29, 2014

Äkki ikkagi on minus fotograafi geeni alget??!!


Loomulikult mulle meeldivad minu tehtud fotod aga see ei ole kuidagi seotud sellega, et ma oskaks pildistada. Ma tõesti ei ole kunagi fotosid teha osanud, minu loogika on see, et kui teha korraga 500 fotot siis 1..2 on ikka sellised, mida julgeks blogisse pista. Ning minu fotografeerimise teadlikkus piirdub sellega, et kaamera tuleb „auto“ režiimile panna ja ongi asi korras. No nüüd telefoniga pildistades ei ole vaja isegi seda režiimi peale panna.
Aga sellel nädalavahetusel hakkasin kahtlema, et äkki ikkagi on minus fotograafi alget! Fotograafile on tähtis hea võte ja kõik muu ununeb, sama juhtus minuga! 
Rahumeeli jalutasin rannas, kui võtsin taskust telefoni, et vaadata aega. Ja siis äkki minu ees ojas päevitas nastik ning koer tormas ussi suunas. Tühja sest koerast ja koera ohutusest, selle asemel, et koer eemale kamandada, kukkusin hoopis pildistama. Normaalne käitumine!! Õnneks esimese kutsumise peale Berta ka ära tuli aga ussi piidles ikka väga hasartselt edasi.

Selline pulk vees?
Väike nastik
Siin sai koer käskluse eemale hoida
Seda ma tean, et luiged on oma kaaslastele ja pesitsuskohale väga truud aga, et ka nastik on oma pesitsuskohale lojaalne, seda ma ei teadnud.
Luidja rand on mulle juba ca 10 aastat kodurannaks ning igal aastal on see ojakoht see, kus ma olen pidanud nii joostes kiiruga nastikust üle hüppama kui ussi  ujumisest kõrvale laveerima. Lisaks seal samas on luikede pesitsus koht ning igal aastal on seal just 2 luike, kes ka nüüd olid oma 8 pojaga ujumisõppel meres. Pidin ka järgima, et pesakond mulle väga lähedale ei triiviks, sest kuigi nad on minu liikumistega seal rannas harjunud võib luik ohtu tunnetades väga rängalt inimest rünnata.
Selline looduskogemus siis sellel nv-l. 

Berta tshillib rannas
Koera näos peegeldub tõeline rahulolu
Mõnus :)
Painutused pulgaga
Ahjaa, lisaks sellele enne vetikate rünnakut tegi koer ca 2e tunnise ujumise (puhkepausita) treeningu ning mina sain veel kardirajal võistlustele kaasa elada. Tegus nädalalõpp!

Rallimees

No comments:

Post a Comment