Tuesday, July 8, 2014

Berta elu Hiiumaal

Avastasin telefonist paar fotot, mis sai viimasel Hiiumaal oleku ajal tehtud. Samal ajal kui mina tegin hoolega tööd siis koer tshillis ja nautis elu!

Näiteks harrastas ta erinevates kohtades ja asendites magada, need on ainult mõned hetked kui viitsisin telefoni haarata ja paar klõpus teha.
Mind ei ole siin, see on kipskuju aknal
Ärge segage, ma tahan magada!
Vaene koer, peab minu fliisi ja kile peal magama :(
Igapäevane lõunauinak
Ujumas meeldis käia  (... ikka koer mitte mina, sest neil päevil oli hommikul 4kraadi ja päeval 7kraadi sooja - ja see oli alles mõned nädalad tagasi!!!)

Ma olen nii ilus, pildista
Röökija
Oled jah röökija, Berta!
Suvemõnud


Aeg-ajalt oli ta lihtsalt ilus, need olid need hetked kui ta lillede keskelt tabasin.

Ma olen nii kaunis ...
Mis toimub?
Berta märkas võileiba mu käes!
Ahjaa aeg-ajalt ojast tulles, meeldib talle mu peenraid "lammutada". Kusjuures ta teab, et see on keelatud tegevus! See on ainus pilt, kus on fotosüüdistus. Muidu ma röögin ja torman koera poole, pildistamine on teisejärguline tegevus kui koer lillede keskel püherdama asub!!!

Kohe on kooremultsh laiali pillutud

No comments:

Post a Comment