Wednesday, December 17, 2014

TAKO Open 13.12.14

Koht: TAKO

Aeg: 13 detsember  2014

Kohtunik: Anne Tammiksalu



1 ag rada

Koer alustas jooksmist ja mis mõttes!!! Jälle!!! Aegluskuubis.Suurim üllatus tuli slaalomist – esiteks läks koer teisest pulgast sisse (ilmselt ma ise varjasin sisenemise ära, sellest see tobe viga) ja teiseks tuli poole pealt välja (nojah ta tuli välja sealt kust ma ise konkreetselt teises suunas liikuma hakkasin, seega minu süü!)). Slaalom, kus koer saab kiirust juurde ja mida on ta alati eeskujulikult teinud, on mind nii enesekindlaks muutunud. Arvasin, et koer teeb slaalomit minu tegevusest olenemata aga ilmselt mitte, seega edaspidi kontroll slaalomi lõpuni.

Kuid meie rada slaalomist alles algaski, sest peale seda võttis koer kiiruse ülesse ja ülejäänud rada oli ilus.

2 ag rada
Õnneks seekord hakkas koer suhteliselt alguses jooksma. Viimaste seas jooksjana oli hea näha ka lõksud, kus koer võis ära kaduda, seega ka need kohad said rajal ekstra kontrolli alla. Puhas rada, kiirus oleks võinud olla parem. Uhke olen enda üle, et oli meeles kontrollida takistusi, kus koeral oli mitmeid võimalusi – ootasin koera järgi ja liikusime koos.



Kokkuvõte: Kontaktid olid suhteliselt ilusad, see on väga positiivne. Kuid KIIRUS! Kuhu see küll kaduma on läinud ja miks see tavaelus kiire koer ei taha võistlustel joosta?

Rajad olid lõksudega kuid mulle väga meeldisid. Olen täheldanud, et Anne rajad algavad alati suurte keerutamistega, tean, et selliste radade algus on Bertaga alati aeglane lonkimine. No ei suuda keerutamise algustega sellesse koera kiirust süstida.

Kui nüüd kiiruga teha ära 2 uue aasta soovi siis sooviks, et kõik rajad oleksid võistlustel keskmisest keerukamad ning et Berta jooksma hakkaks. Oehh kuidas tahaks agility radadel kihutada väikse hullu koeraga, kelle silmis põleb tuluke ja kes kimab rajal nagu kiirkaater!

Ahjaa saime kokkuvõttes II koha - ülilahe!

Sportlane :)

No comments:

Post a Comment