Monday, December 12, 2016

,,Pärnu Agility“ talvehooaja karikasarja III etapp

Koht: Pärnakate sisehall / 10.12.2016

Kohtunik: Janika Lillenberg


Nèra tunnelirada
Start oli ilus, jooks oli ilus, kaared olid kaunid ning siis 6ndasse takistusse koera saates tundsid, et midagi on valesti. Ma ei saanud ju rada nii valesti planeerida! Midagi oli kohe väga valesti! Ja siis avastasin, et ma olin RAJA ära UNUSTANUD! Ohh mind küll!

Väike vigadeparandus ja rada jätkus väga kaunis tempos. Kui ei oleks olnud seda unustamise kohta, oleks meil olnud ideaalne puhas sooritus. Aga mis seal ikka, tunneliraja võtsingi pigem selleks, et teha enne jookse ilus soojendusring.

Nèra A0 1 rada
Jaanika A0 rada oli üllatuslikult trikikas. Mulle nii meeldib! Üldjoontes on A0 sirge jooks, mis ei paku ühtegi pinget, kuid seekordne rajaskeem mulle meeldis.

Rajaga väga rahul, juhtisin koera suhteliselt hästi, kaared oleks võinud väiksemad olla aga selle kirjutan uljaspea noore koera soorituse arvele.
Kiirus 5,40m/sec ja I koht 

Nèra A0 2 rada
See rada oli kergemate killast. Ainus triki koht oli lõpus kus koer pidi tõkkest vasakule tunnelisse saatma. Nii noort koera ei usalda veel, seega käskluse „vasak“ lisaks keerasin ennast ka väga tunneli suunas, et koer mitte ühtegi vale signaali ei saaks. Nèra ei plaaninudki valesti seda kohta joosta, vaid läkski ilusti tunnelisse ning sooritas raja perfektselt.
Mina oleksin võinud stabiilsemalt koera juhtida kuid olen üldiselt rahul
Kiirus 6,01m/sec ja I koht




Berta Open 1 rada
Loomulikult sain Berta 5ka poomilt, kuidas muidu! Koer oli suht uimps, kuid samas selline keskmine Berta sooritus.
Kiirus 3,99m/sec

Berta Open 2 rada
Juhhuuu mitte ühtegi kontaktiviga, kuid saime 5ka slaalomisse sisenemisel. Kui aus olla siis seda ma ka arvasin, et sealt võib sooritusviga tulla. Slaalomi sisenemine oli tagantlõikamisega ning päris raske nurga alt ning loomulikult ma suunasin koera liiga ette kus esimene pulk jäigi koera nägemisulatusest väga kehva nurga alla. Jep, oleks võinud teha ka valsi aga ma tahtsin just seda raskemat nurka harjutada. 
Kiirus 3,76m/sec

Berta Open 3 rada
Berta oli tubli! Päris palju lõkse oli rajal, kuid ei midagi keerulist. Berta läks viimase raja lõpupoole päris ilusti käima – olen alati öelnud, et minu printsess on 4nda raja koer. Ehk meie tiimi tuleb kiirus siis kui teised koerad hakkavad väsima



Kokkuvõttes Nèra I koht ning Berta IV koht. Kui aus olla siis olen päris rahul oma kullakestega.

Märkus mulle endale, et Bertat tuleks hakata ülesse ärgitama 3koera enne meie starti ning Nèra puhul täheldasin, et ta loeb rajaskeemi minu alakeha hoiakust, seega sellele edaspidi tähelepanu pöörata rohkem!

Tänud pärnakatele, taaskord möödus üks väga hea korraldusega ja laheda meeleoluga võistluspäev!

No comments:

Post a Comment