Friday, December 30, 2016

Väga ilus 2016 aasta!

Taaskord saab üks aastaring täis, seega rõõmsal meelel teen „kohustusliku“ kokkuvõtte. 

Aasta 2016 tähendab minu jaoks mõttemaailma muutust, tajusin agility-maailma mitmetahulisust. Hakkasin mõistma selle spordiala tagamaid ning tööd, mida paljud eesmärkide nimel teevad. Tajusin, et agilityplatsil on näha suure töö tulemit, mida tegelikult süstemaatiliselt ning väga läbimõeldult „tagaruumides“ tehakse. Täna olen veendunud, et uhkust väärivate tulemuste taga on – 5% andekust, 5% õnne ja 90% tööd ning igas etapis tuleb 100% seda kõike nautida! Fun! Fun! Fun! 

Aga nüüd sukeldun aasta kokkuvõttesse :)

Berta hiilgas tänavu agility radadel. Nii mõneski tihedas konkurentsis saime poodiumikoha ning väga suurt rõõmu valmistas mulle rahvusvaheline Luige Caciabi  võistlus, kus Berta sai kokkuvõttes 3nda koha - super tulemus!


..ka Nèra sai Luigelt oma tillukese karika :)

Berta kontaktid paranesid märgatavalt, senise iga kontaktpinna ülehüppamise asemel hakkasid meie võistlustesse tulema 0 rajaveaga agility jooksud – jeeeijeee! 

... elav tõestus, et töö kontaktide rindel peab jätkuma :)
Nèra sai tänavu särada näituseplatsidel ning debüteerida A0 radadel. Kuigi alguses oli meie A0 rajad ikka väga konarlikud siis hakkas pikapeale koostöö sujuma. 

Nèra profiilipilt, see on see hetk kui ta rahulik on
...täitsa näitusekõlbulik?



Loomulikult oli Nèra selle aasta märksõnad jooksukontaktide harjutused. Esimene täiskõrgusel täispikkusel poom sai joostud (21.10) kuid harjutamine sellel lainel jätkub.

Kodupoomil poseerimas
Nèrat lahutab A1st ainult kontaktid (jep, ta teeb neid kuid mitte nii ilusasti nagu mina seda soovin), seega jaanuaris hakkan temaga jooksma A1 hüpperadasid, agility tuleb siis kui jooksukontaktid heas konditsioonis. 



Kõige rohkem on mul kahju 2016 EMV sooritusest. Hiiglama kahju on, et ma Berta HY raja ära susserdasin ning oma lohaka juhtimisega väga ilusa jooksu sisse 10 !!! trahvipunkti lasin tekkida (mälu järgi oli see esimene kord kui A3 tasemel hüpperajale on trahvipunktid eksinud). AG rajal saime 10trahvipunkti aga kusjuures neist 1 oli ainult kontaktiviga, teine tuli kui üritasin popi sülepöördega Berta tõkkelt tagasi suunata (jep, meistrikad ongi harjutamise koht!). See tähendab, et ma olin ülilohakas. 
Samuti Jõulumäel joostud Nèra A0 rajad oli üks suur katastroof! 
Mõni võistlus lihtsal on selline , mis iseenesest on hea, sest siis on alati paranemise ruumi 


Rõõm on mul selle üle, et mööduva aasta sisse jäi väga palju hetki kui sain Hiiumaal olla ..

Hiiumaal!!!
Jep, mu aiandushobi hakkab normaalsuse piire ületama




.
... ning  kõik võistlused, mis oli plaani võetud sai ka osaletud. 2e koeraga võistlemisel olen endas avastanud võistlustel osalemiserõõmu ning rõõmu koerte saavutuste üle, mis ei tähenda üldse puhtaid jookse ja/või poodiumikohale maabumist. Olen avastanud rõõmu, mis täidab mind kui võistlustules olen rada enesekindlalt jooksnud või kui olen märganud Berta silmis seda erilist sära, mis paneb seda koera kiiresti jooksma. 

Kuid … kuid selle aasta kõige suuremaks motivatsiooni ning rõõmu allikaks oli eestlaste esinemine MM-l. MM-lt sai koju toodud kulda ja hõbedat, fantastiline! Meil on ikka väga häid tegijaid, kellest eeskuju võtta! Super! 


Aga nüüd 2017 soovid/eesmärgid/unistused. 
  • Eelmistest aastatest kandub üle üks suur ambitsioonikas agility salasoov uude aastasse, mis nüüd on topelt salasooviks läinud (kui täitub siis kuulutan suurejooneliselt, mis see on). 
  • Bertaga treeningkoormuse oluline vähendamine. Treeningkoormuse all pean silmas agilityplatsil veedetud tunde, kõik muu läheb samas rütmis edasi 
  • Berta kontaktid võistlustingimustes imekauniks – A-ga oleme hakanud väikseid edusamme tegema ning ka poom on üle ühe võistluse päris ilus 
  • EMV koha osas eesmärke ei sea, oluline, et need 2 aasta tähtsamat starti on sellised, mille üle ise hiiglama uhke olen ning tajun et Berta naudib seda, mida ta teeb 
  • Nèraga on soov ametlikku võistluskarjääri alustada ning eesmärgiks on juuni EMV-l osaleda (koht ei ole oluline, peaasi, et me naudime neid jookse ja anname endast 200%) 
  • Nèraga on soov treeningplaanides muutus teha, mis kuidas mismoodi, veel ei ole selgeks mõelnud 
  • Nèraga on soov võistelda Lätis, Leedus, Soomes ning Moravia Openil , võõõõibollla ka EO-l (tuleb ju suurelt mõelda, eks!) 
  • Loodan, et õnnestub üks treeningnädal Tsehhis organiseerida – see on minu 2017 kõige suurem soov 
  • Veeta Hiiumaal aega nii palju kui võimalik ning täiel rinnal nautida oma hulluseks muutuvat aiandushobi 
  • Kõige tähtsam soov on, et alanud aasta on selline, mida ma naudin täiel rinnal ning tajun iga hetke olulisust. Tegelikult ei ole ju oluline, milliseid tulemusi agilityplatsil saavutan, tähtis on, et mina ja mu koerad seda täiel rinnal naudime ning rõõmu tunneme. 

Minu uue aasta soov kõigile on, et kõik saaksid oma elus teha seda, mis neis kirge sütitab ning rõõmu silmadesse toob! 
Ilusaid hetki uuel aastal!

Ei saa ju kivifotota aasta kokkuvõtet teha!

Nèra uue sõbraga, kellest tal täiesti ükskõik on :)

Kodune paraadfoto

Ilus suvi ol!

Kes oskab poseerida ja kes mitte

Lõpetuseks veelkord korralik kodune paraadfoto :)



No comments:

Post a Comment