Monday, April 1, 2019

Ausalt, see ei ole aprillinali!

Nüüd olen küll paraja dilemma ette sattunud!

Sünnist saati olen Nèra pesakonna arengul ja tegemistel silma peal hoidnud. Kõik nad on täpselt Nèra koopiad, ägeda iseloomuga, umbusklikud aga mitte arad, motiveeritud omanikuga koostööd tegema ning viimse rakuni lojaalsed oma inimestele.
Just eile rääkisin, et mõtted on vaikselt kutsikate suunas liikuma hakanud. Olen oodanud Nèra õe pesakonda aga on vaikus, äkki siis Nèraga plaanid. Aga mind hirmutab see pesakonna asi.
No ja mida ma täna näen. Nèra õde on kutsikate ootel ja oodatav sünniaeg on samal päeval kui Nèra 4s sünnipäev.
Nüüd ma siis olengi hommikust saati praadinud ennast, kas kui ehk vist võibolla äkki ikkagi. Pole aimu ka, mis tulemuseni ma jõuan! Aga põnev on ikka!


Sisetunne ütleb, et see on see, kes peab meile tulema!


Isa ja ema
Väike krutskeid täis Nèra

No comments:

Post a Comment