Sunday, March 10, 2013

Täna TAKO võistlustandril


TAKO 10.03.2013
Kohtunik: Sveta Zolotnikova
Klass: A1

Hommik algas erksa Bertaga, mängulisus ja energilisus andis lootust, et täna jookseb see väänkael kiiremini. Aga eks ka Berta lähtub minu põhimõttest, et teed, mis sa teed aga alati peab nalja saama.
Tänase komöödia etenduse staarid olime jälle meie :D

Esimene rada oli tiba parem kui eile, saime hoo, peale paari viperust ülesse. Peas tagus kogu-aeg mõte liigu-liigu-liigu mu neljajalgne sõber :D



Teise raja taktika oli meil päris kaval. Kristi hoidis koera ja mina mängisin Yessiga. Noh selline kadedaks tegev taktika. Toimis! Oleksime teinud ilusa raja aga ma ise jooksin koerale ette ja nii Berta peatus ja tuligi meil mõnusad tõrke karistuspunktid.  Natukene meelitamist (ma ei tohiks meelitada vaid motiveerida!) ning koer sai kiiruse jälle ülesse.


link: http://www.youtube.com/watch?v=p-YujuA1GCw

Nii meil need rajad läksidki, kui jooksma sai oli vana Berta rajal tagasi kui ei siis oli üks mökk-mökk tõkke ees. Aga mis siin ikka kurta, täna oli selline võistlus, homme juba uus päev.

Berta nagu uunikum-auto mootor, tuleb alguses käima lükata kui hoog sees siis liigub hästi ja kui kogemata vajutada pidurit siis turtsudes jääb mootor seisma :D


Eks alustame taaskord tähelepanu defitsiidiga. 
Berta teeb kõik, et meil koos igav ei hakkaks :D

ps. Tänud Svenile muuvide eest! 

No comments:

Post a Comment