Sunday, May 5, 2013

04.05.13 Jõulumäe ja meie debüüt A2-s


Eelmisel õhtul panin paika enda selle võistluse eesmärgid: (1) etteaste kordused  „tere kohtunik“ viia miinimumini (2) tõkketõrke ravi on meil olnud väga hea, seega seda ei taha ma üldse võistlusel enam kohata (3) võtaksin ennast kuulda ja näitan koerale korrektselt kuhu tuleb joosta.

Lõbus teekond algas ja jummala hea on olla A2 klassis, eriti siis kui kaugele tuleb sõita. Saab hommikul kaua magada :D

Esimene jooks. Tegin oma uut koera ärgitus/kontaktsuse harjutust ning koer oli selline lahe lõbus! Jep, kolmas tõke ja „tere kohtunik“ algas – videot vaadates süüdistan ennast, sest ma ei juhtinud koera piisavalt hästi tõkke suunas (oleks saanud oma kehaga teda pöörata rohkem A poole). Õnneks „tere kohtunik“ oli selle raja ainus kord koera teel ja ülejäänud teekond oli väga ilus (v.a A-hüppekontakti ülehüppamine) ning oma juhtimisega olen väga rahul. 


Teine jooks. Kristi soe soovitus enne starti koera soovi teistega tutvuda maha suruda – ehk siis lähen koeraga starti ning luban tal teiste inimeste/koertega suhelda oli väga tõhus (varem olen starti läinud nii, et ainult mina-koer tegevus ja kõik teised tähelepanud on välistatud).
Start ja koer hakkas jooksma. Mitte ainumastki kavatsust kuskile minna omapäi, koostöö oli väga hea ja maru väga meeldis mulle minu enda juhtimine :D saan hakkama küll kui väga tahan. Ainukesed nurinad on poomi ja A kontaktide ülehüppamine aga küll me need trennis jälle paika timmime.
10veapunkti ja juhhuuuu II koht! (Tiina&Lotta tiim tuli esimeseks)


Tiina kõiki kohtasid ei taha kadedusest mainida ning Kristi esinemist samuti mitte, kadedaks teeb :D
Seltskond oli lahe ja Jõulumäe meeldib mulle mingil põhjusel väga, seega igati kordaläinud võistlus. Muuvist näha, et tegemist oli esimese t-särgi ilmaga sellel aastal, seega ka ilm oli 5+ 

Berta pildis Kaisa Tsäro kaamera läbi (aitäh Kaisa!)

Hallo koer, oled mini,seega nii kõrgele ei pea lendama!
Inglid kesapõllul :)
Kas lõpetasime? Või jooksen edasi?
II koht ja kaunis rosett jälle seinale  panemiseks:)

ps. suur aitäh filmijatele ja fotograafidele
ps.ps. tänaks viisakusest ;) ka seltskond, lahedad olete!


No comments:

Post a Comment