Thursday, July 25, 2013

Tartus Ülenurmes võistlemas


Kohtunik Zdeněk Spolek (CZ)
Kuupäev 21.07.2013
Koerteklubi Säde

Kolm rada ning eesmärk A3

Esimene rada.
Rajaga tutvudes oli selge, et see nüüd küll A2 ei ole, pigem selline keskmine A3. Jah, annan endale aru, et mida raskem rada seda parema „võistluskooli saan“, kuid see oli küll hetk, kus oleksin raja planeerimisel karjuvalt abi vajanud.
Õnneks oli piisavalt kogemust, et nuputasin välja õiged trajektoorid kuid komistuskiviks raskel rajal sai see, et lohakaks muutus minu juhtimine. Mõeldes igale eesseisvale lõksule ei suutnud ma tähelepanu pöörata kontaktpindadele ning dsq toonud A asemel tunnelisse saatmine oli puhtalt minu ülihalb juhtimine. Positiivne oli see, et samal rajal jooksnud MM-lane Tumanova tegi oma koeraga täpselt samas kohas dsq :D

Kontakt? jah? ei?  / foto: Tuuli Kauer

Teine rada.
Uhh ka sellel rajal ei antud meile armu. Igasuguseid tobedaid lõkse ja koerale ebasobivaid kontaktpindadele saatmisi oli minu hinnangul liiga palju.  Ka siin rajal andis minu kogenematus väga valusasti tunda, kui enamus aega läheb selle nahka, et ennast järgida ning koera lõksudest mööda meelitada, unustasin ma kontaktpindade järgmise ära ja sealt meie 10rahvipunkti tulidki. Kuigi A-lt saadud viieka vaidlustaks, sest silmanurgas ma nägin kuidas koer tõukas kontaktalalt ennast ära, kuid kohtunik nii ei arvanud.
Positiivne oli see, et koera kiirus oli sellel raskel ja koera pidurdaval rajal 4,26m/sec
Kolmas koht ikkagi :D

Ma lendan! / foto: Tuuli Kauer

Kolmas rada.
Siit oleks pidanud meie puhas rada tulema aga nii kui rada üles pandi oli selline tunne, et tahaks kõva häälega karjuda! Etteruttavalt ütlen, et A3-e hüpekas oli lihtsam kui A2-e oma!
No ei oska planeerida! Mõtlesin ühtepidi, mõtlesin teistpidi ja ei hakka mõistus tööle! Nii ma käed rüppes ja vihasena sinna starti astusin ja prohmaki suunasingi koera valesti. Lisaks kõigele ei suutnud ma enda liikumist enam koordineerida, mille tulemusena komberdasin tõkke otsa.  Rajalt tulles oleksin tahtnud kõva häälega ja inetult midagi öelda :D aga hoidsin ennast vaos.

Vot ei tea, kas ebamugavad rasked rajad või minu töökoormusest tingitud kerge stress aga sellel võistlusel tundsin, et ma ei naudi seda protsess. Ei olnud sellist mõnusat tunnet, et lähme Bertaga ja anname endast parima. Otsustasin ka väikse võistluspausi teha, eks paista kaua vastu pean, sest kohe-kohe on Viljandi võistlus juuuu ….

Ülihea on see, et olen oma kalli koeraga väga hea kontakti saavutanud. Videot vaadates taipasin kui kehvasti ma koera juhin aga sellest hoolimata oli rajal energiline, motiveeritud ning kiire koer.

Õnnitlused Kairi&Cesar tiimile A3-e jõudmisel! 
Ma saan väga hästi aru, mida te tunnete ja olen ülikade :D
 
 
Suured tänud Kairile, et meid filmis ja aitäh Tuulile piltide eest!

No comments:

Post a Comment