Friday, July 26, 2013

Time-out "meie bande" moodi :)

Päike, vaikus, rannaliiv, puhkus, vaikus, palmid, südasuvine suvesoojus, üksindus ...
... mitte see mida mina plaanisin!
Oma töömärkmikussegi olin juba ammu kirjutanud "puhkus koerabandega" :D

Pikemalt rääkimata on kokkuvõte see, et palju rõõmsaid inimesi, veelgi rohkem koeri ning ei ole saarel kohta, kus me koertega jalutamas ei käinud. Tulemuseks toonuses jalalihastega pererahvas, treenitud lihastega väsinud koerad ning puhanud vaim :)

Vist peaaegu ainus mitte koeraline pilt
Aita Leida koer
Ma lendaaan
Justkui oleks ainult üks pulk maailmas!
Tahtisn lossi pildistada aga mingid tüübid sebisid jalus
Üksik hunt, vabandust koer, enda peegelpilti imetlemas
Peaka harjutamine
Daam meres
Töövõit, merest toodi pulk ära
Jah maailmas on ainult üks pulk, mille nimel tasub võidelda!
Enne ujumist tuleb riietuda
Ning siis vastavalt ilmale õige ujumisriietus valida
Russellid õpetavad kõik koerad urukoeraks!
Ja nii need kännud hoovist kadusid
Kivikunn, vabandust Kiviprintsess
Jahutus Vanajõe ürgorus
Kohalikud rannajänkud kimamas
Sahara äraeksinud kõrbekoerad
See must elukas on Sahara kohalik kõrbe-hunt
Jah, pildil on kolm koera või on need kängurud? Taamal paistab Saaremaa
Border ja hollandi lambakoer ennast kuivatamas
Kohalik Luidja ranna-djuud
Rannaromantika
Ahjaa oma pluusidega ehmatasime nii mõnegi tiineka ära ning pälvisime sõgeda-kamba tiitli. Ma ei tea miks aga äkki oli üheks põhjuseks meie vormiriietus?

No ei taibanud korralikku pilti teha!
Ja no ei saa ma läbi lilledeta, on ju ilusad!

Näiteks eelmine aasta oli see liilia oranzh aga sellel aastal punane!

Lihtsalt ilus
Vabandust bande aga ma unustasin oma uuest ilusast lavendlist pilti teha!!! Järgmine kord kindlasti.

Ahjaa ja vabandage proffid piltnikud, ei osanud pilte tuunida, fotoshoppida, vaid lihtsalt klõpsisin ja tulid sellised nagu tulid! Ja minu ego on endiselt riivatud kui mõtlen oma kaamera objektiivi peale, no piinlik kohe, et see nii lühikene on! :D

No comments:

Post a Comment