Tuesday, March 24, 2015

Saaremaa Agilitykäpp 21.3.2015

Koht: Saare Ratsakeskus, Saaremaa
Aeg: 21.3 2015
Kohtunik: Monika Põld

Võistlussaak!
Minu väike kangelane :)

Olen väga rahul, et Saaremaa reisi plaani võtsin. Sõit sujus rahulikult, ilm oli fantastiline ning võistluste korraldus ja koht olid väga lahedad.
500km, 10h sõitu ja 3x30sec jooksu tasusid ära. Võistluskohast oleks äärepealt mööda kihutanud aga õnneks märkasin viimasel hetkel hulgaliselt koeri maastikul.



Monika rajad on väga head, ei ole üleliia rasked kuid samas on alati paar keerulist kohta sees, mis sunnib rajale keskenduma. Mida keerulisemad kohad rajal, seda parem meie tandemile.



1 rada - hy

Esmapilgul tundus rada väga lihtne, kuid paar kohta, mis sundisid keskenduma koera õigele juhtimisele, tegid raja huvitavaks. Õppides teadsin, et minu komistuskiviks saab peale hüpet terendav tunnelisuu, kuhu koer ei tohi minna. Kolmapäevases trennis oli täpselt sarnane olukord ning pidin seda kohta ca 6x tegema, et koer õigesse kohta saata. Nojah kui võistlusrajal see koht saabus siis koer pani nagu tuulispask valesse tunneliauk ja videolt vaadates ei tegelenud ma üldse koera suunamisega. Nojah, sealt esimese raja dsq tuli.

Minek!
 2 rada – ag
See rada mulle meeldis. A-lt slaalomisse minek oli päris äge. Seekord ei pannud endale sihiks ilusaid kontakte ja sealt see sõu-sõu A-kontakt tuli ning kaarega üle hüpatud poom. Olin poomi ülehüppamisest pärsi nördinud, kuid mingil põhjusel seda parandama ka ei läinud. Muidu oli rada väga ilus, koer energiline, kiire ja motiveeritud.

Kiirus 3,66m/sec



3 rada – ag

Kuigi olin üllatunud, et koer slaalomis kiirust väga ülesse ei kruvinud, oli ta ikkagi enamuse rajast kiire ja kontakte.

Loomulikult oli A selline sõu-sõu kontaktiga aga poom suure ilusa ülehüppega. Egas midagi hakkan jälle trennides rangelt kontakte koeralt nõudma.

Kiirus 3,62m/sec / III koht

Auväärne III koht. Leader tegi sellel rajal puhta töö

Kokkuvõte: Minu juhtimine jätab soovida, lasen koeral liialt palju isepäi joosta ja harrastan kaugjuhtimist, mis võimaldab koeral suuremaid üleliigseid kaari võtta. Miks ma küll ei suuda täpsemalt ja madalamalt koerale näidata ning miks harrast koera juurest kaugele eemale joosta. Ühesõnaga annan enda juhtimisele keskpärase hinda, saaks kordades paremaks.

Edaspidiseks taaskord plaani võtta igal võistlusel ilusad kontaktid teha. Järgmise TAKO võistluse eesmärk on saada mitte ühtegi rajaviga!

Saaremaa loodus, keset loodust shoking-pink puu!

ps. aitäh filmijatele!

No comments:

Post a Comment