Tuesday, March 10, 2015

TAKO võistlus - kiiruse mõiste on meile võõras!



Koht: TAKO hall

Aeg: 07.03.2015

Kohtunik:Veronika Herendy (Ungari)



Kui võistluspaigas koera käitumist nägin selgus, et seekord teeb minuga koostööd a-kontaktne, alamotiveeritud uimane koer. Ei mäletagi, millal viimati pidin enne starti koeraga niii kaua tõmblema, et ta natukenegi liikuma saada. Meie stardinumber oli 20 ja minu tõmblemine algas peaaegu esimesest startijast, seega hinnanguliselt ca 25min tegin ma endast kõik, et koerale elu sisse puhuda.
Täiega müstika, ma ei saa aeg-ajalt Bertale pihta. Kui alguses arvasin, et äkki on koera väsitanud eelmisel õhtul tehtud trenn ning südaööni külas olnud külalised, kes koeraga aktiivselt mängisid siis peale võistlust jalutuskäigul näitas koer, et väsimus on viimane asi, mida ta tunneb. Metsatiirul kappas ta nagu noor hirv!

Võistlusrajad olid hästi huvitavad, mulle meeldisid. Nähes koera hääbuvat koostöötahet võtsin vastu otsuse, et vahet ei ole kuidas koer jookseb, olulised on ainult kontaktid. Eesmärk oli kontrollida kontakte ja need peavad olema ilusad, kõik muu, mis sinna vahepeale jääb on tühine.

1 ag rada
Kuna slaalomisse koer esimese hooga õigesti ei läinud – ma ise juhtisin valesti (väga tobeda manöövri tegin) siis ei hakanud palju mässama, vaid võtsin slaalomist dsq, et edaspidine rada pingevaba oleks. Ja ma kontrollisin kontakte, need tulid enam-vähem ilusad. Rada oli super, mulle väga meeldis.



2 ag rada
Koera kiirus oli natukene kasvanud, kuid endiselt õnnestus mul kontakte kontrollida v.a. viimane poomi ots, kus ma mingil põhjusel koerast liiga tahapoole jäin. Sealt see viiekas tuli, ülejäänud ilus rada. See rada meeldis mulle kõige rohkem.



3 ag rada
Rada algas ilusa poomi kontaktiga, millele järgnes suhteliselt ilus a kontakt ja siis mul oli mälulünk ning saatsin koera out-i kuigi oli otse hüpe. No mida teha kui rada läks meelest!
Ülejäänud rada suhteliselt ilus. Taaskord väga lahe rada.


Suur aitäh filmijatele!

ps. kui satuks soovidega kuldkalakene lähedusse siis sooviks temalt oma koerale agilityhullust. Ohh kuidas sooviks koeraga joosta niimoodi, et ise ka rajal võhmale lähen.

Puhkehetkel
 

No comments:

Post a Comment