Saturday, August 20, 2016

EMV 2016 Jõulumäel

Koht: Jõulumäe
Aeg: 13.14.8.2016
Kohtunik: Stefanie Semkat


Ilmastikust lähtudes siis oleks võinud arvata, et toimusid 2e päevased võistlused ujumises. Nojah selle vahega, et kui oleksid meistrikad ujumises olnud siis oleksin poodiumi esikoha eest võidelnud (upitasin enda ego natukene :))! Vana ujuja nagu ma olen, vana siis kogemuste tähenduses :)

Vaim ja füüsis olid mul hirmsasti väsinud. 12 kuud puhkuseta olek ning megakiire tööperiood hakkasid lõivu võtma. Laupäeva varahommik Pärnu poole sõites oli küll selline tunne, et süda jätab väsimusest paar lööki vahele ning käsi-jalgu liigutasin tahtejõuga. Aga noh väsimus, haigus, valud jne. ei ole mind kunagi seganud võistlemast, nii ka nüüd. Seega eelnev halin ei ole üldsegi vabanduseks, miks meil nii halvasti läks.
Ise arvan, et lihtsalt ei olnud meie päev, järgmine kord paremini!

EMV HY rada

Wow! tõesti äge rada oli! Mulle meeldivad sellised triki rajad, kus iga takistus on selline, mida pead hoolsasti kontrollima.
Enne starti oli Berta suht äksi täis ja nii kui rajal jooksma hakkasin oli mul töss suss koer, kes keeldus jooksmast. Ja siis otsustas ta slaalomisse mitte õigest kohast siseneda. Jep, ma tean, et olin tal ees, kuid see ei ole kunagi varem olnud Bertale takistuseks. Ei tea miks kamm, sellega oli? Ja siis jookseb Berta takistusest mööda!? Ta ei ole seda kunagi teinud! Jep, ma tean, et ma ei näidanud seda korrektselt, kuid ikkagi!
ühesõnaga 10 trahvipunkti ning kiiruseks mökuaeg 3,77m/sec (esimese kiirus 4,93m/sec - tase!)

EMV AG
Taaskord väga vinge trikirada, mulle meeldis!
Berta kiirus mökk-kökk. Esimese 5ka saime poomi ülehüppest ja selle ajaga kui ma kaalusin, kas minna poomi parandama (otsustasin, et meistrikatel ei tehta ise dsq-d), olin ma maha maganud ilusa sülepöörde asendi ning ajasin koera segadusse.
10 rahvikat ning kiiruseks taass mökuaeg 3,68m/sec (esimese kiirus 4,44m/sec - nojah!)

Kokkuvõttes EMV 15 koht (kokku 34 koera), arvestades, et eelmine aasta olime kokkuvõttes 6ndad siis esinesime ikka väga kesiselt. Aga järgmine aasta uuesti :)


Järgmise päeva rajad olid taaskord vihmasajus ja mingil põhjusel sai jälle takistuseks slaalom! mida värki selle slaalomiga nüüd äkki on! (hiljem selgus, et Bertal algas jooksukas ja siis ta ongi mömm-nomm, kus igasugused paranormaalsed käitumishälbed hakkavad ilmnema).
Jooksuga algus seletas, miks meil need võistlused niimoodi läksid nagu läksid. Jooksuka ajal ta ongi selline tujuga, justkui terve maailma murekoorem oleks minu väikse printsessi õlgadel.


Nèra etteaste.
Nèra jooksudeks olin ma vaimselt nii väsinud, et mul oli absoluutselt ükskõik kuidas meil läheb. No ja kui selline suhtumine siis sellised ka tulemused.
Sellel võistlusel oli tunne, et mina ja Nèra jooksema totaalselt erinevaid radasid :) Tundub, et mina olin selgeks õppinud kohtuniku seatud raja ning Nèra oli saanud hoopis teise rajaskeemi :D
Looooomulikutl stardipüsivus oli olematu, looooomulikult ma kõikide teiste jooksude ajal harjutasin seda!




Kui aus olla siis päris piinlik on minu juhtimist vaadata, ilmselt ma solvasin nüüd sõna "juhtimine", sest seda lihtsalt minu jooksudes ei olnud!

Oiiii kui pikk maa on meil vaja Nèraga koos käia, et meist ühtne meeskond saaks. Aga noh, raskused ongi selleks, et neid ületada :)

Aitäh Kristile telgimajutuse eest, ilma selleta oleks ikka väga nutune seis olnud. Seltskond oli ka tore, pani paduvihma unustama :)


No comments:

Post a Comment