Tuesday, October 25, 2016

Pärnu Agility talvehooaja I karikaetapp

Koht: Pärnu
Aeg: 22.10.2016
Kohtunik: Indrek Tirmaste (väga seffid rajad!)


Kohale saabudes olin meeldivalt üllatunud kui lahe treeningsaal pärnakatel on! Ruumi täpselt piisavalt, mõnusalt soe ning väga lahe nn green room kus saab oma võistlusjärge oodata. „Green room“ oli nii mugav, et vahepeal unustasin ära, et peaks rada õppima minema.

Nèra etteaste.
Uskumatu kui tubli see koer on, anna aga rada kätte ja ta sooritaks selle ideaalselt. Ainus probleem on lohakas koerajuht. Seni kui näitan mudilasele mida ja kuidas teha on ideaalne etteaste aga mingil kummalisel põhjusel mingil X hetkel unustan ära kus ma olen ja mida tegema pean ning lõpetan juhtimise. Ja see on hetk kui meil kõik „lappama“ läheb. Pean tõsiselt endasse vaatama ning mingid prioriteedid ja eesmärgid paika panema, enam nii ei saa jätkata. Mul on kõik oskused ja teadmised olemas kuidas seda koera juhtida, nüüd on aeg need ka ellu hakata rakendama.

Lubadus endale: „Stop lohakale juhtimisele! Igal võistlusel keskendun sooritusele ning igal rajal annan endast 200%“.
See võistlus ja see video on viimased kus saan endale etteheiteid teha.




Berta etteaste.
Mis võistlusest või tulemusest saab rääkida kui:

(a) Lähen starti ning olen starditõkke valel poolel
(b) Unustan ennast lobisema ning ehmatan kui kuulen enda nime, et pean startima
(c) Õpin AG, kordan AG rada niimoodi, et esimese startija jooksu vaadates avastan, et ooot ooot mina õppisin rada, kus sees ei olnud poomi ega A-d!!! …ja õpin õige raja selgesks eesolijate jookse vaadates (aega oli õppida 3 koera jooksu pealt!)
(d) Isegi ei märka, et koer pooles slaalomis välja tuleb, rääkimata kontaktide mittesooritamise märkamisest
(e) Enne starti minnes võtan Nèra starti kaasa ja viimasel hetkel avastan, et ups Berta start on hoopis!

Vot need on Berta võistluse märksõnad, rohkem ei kommenteeri :)
(Berta jookse on videol palju, sest iga rada sai joosta 2x järjest. Mulle see süsteem meeldis, sest siis sai katsetada võtteid, mida esimesel rajal ei kasutanud.


Indreku rajad meeldisid väga, pärnakate hall meeldis väga, korraldus meeldis väga ning võistlusõhkkond meeldis väga! Minu võistlussooritus ei meeldinud väga!

Kokkuvõttes väga mõnus laupäeva veetmise võimalus :)  

No comments:

Post a Comment