Tuesday, October 18, 2016

Tubli mudilane, kahju, et perenaine aegajalt susserdis on!

Koht: TAKO hall
Aeg: 16.oktoober 2010
Kohtunik: Anne Tammiksalu

Minu väike printsess on tulevikulootus! Olen uhke!
Plaan oli nädalavahetus TAKOs võisteldes ja rajaabina abiks olla, kuid elu läks omasoodu. Seega sain enda panuse toimkonda ja võistlemisse anda ainult pühapäeval.
(pole elus nii kontrastide rikast päeva veetnud kui oli laupäev. Tegevusi skaala ühest otsas teise ja tagasi. Päev täis pisaraid, kurbuse hetki ning rõõmu ja eluõnnistamist. Jah, elu on täis ootamatusi!)

Kui päris aus olla siis pühapäeva hommikul TAKO halli jõudes oli mul viimnegi energiaraas kehast kadunud. Kui ma oleks kuskil halli nurgas madratsit märganud, oleks ilmselt sinna magama läinu. Kuid mingil imeväel on agility selline asi, mis annab mulle energiat ja rõõmu, seega toimkonnas olles tundsin kuidas iga hetkega taastun ning energiat juurde saan. 6h peale saabumist oli aeg Nèrale eluvaim sisse puhuda ning temaga starti minna. Nojah kui aus olla siis Nèrale ei ole vaja eluvaimu sisse puhuda, sest mudilane on tegelane, kes on valmis igal sekundil minuga koos tegutsema ning igakord imestan, et mis teda selleks motiveerib (tal on ükskõik, kas premeerin teda söögiga, mänguga, sõnaga, tema töötahe on alati olemas. Mul on tunne, et tegevus ise motiveerib teda :) )


A0 1 rada
A0 taseme radasid ei ole ma väga pädev hindama, kas need on keerulised või lihtsad. Sest meie meeskonnale on meeltmööda need rajad, kus saab ohtralt tagantlõikamisi, sülepöördeid, kaugsaatmisi ja ärakutsumisi teha. Algus oli pikk sirge ning rada planeerides lubasin endale, et ma lähen 1 ja 2 tõkke vahele ja siis annan lubava käskluse koeral jooksma asudes. No ja mida teen mina!!! 1sec püsivust ja juba annan stardis koerale lubava käskluse, olin enda tormakusest nii ehmunud, et ma isegi ei andnud Nèrale „edasi" käsklust! Kui ma olin avastanud, et olin enda lubadustele risti vastupidist teinud siis kõva häälega ahastasin „ma ju ei planeerinud üldse niimoodi!“, mis omakorda tõi kohtuniku näole naeratuse.
Nojah sellest samast takistusest võtsin meelega dsq ning edasi jooksime imeilusa ja kiire raja

A0 2 rada
Kohe lust on joosta radu, mis nõuavad natukene suuremaid pingutusi kui  sirged otsad. See rada mulle väga meeldis, ainult üks koht oli selline, mis nõudis valssimist, kuid ma teadsin juba eos, et valssida ma ei jõua. Isegi enne starti mõtlesin, et lähen riskile ning teen sülepöörde (kuigi seal oli väga kahtlane takistuse nurk, mis oleks koera ilmselt valesse kohta tõmmanud). Ja rajal otsustasin ikkagi valsi kasuks – mul oleks see isegi ilusasti välja tulnud aga ma olin nii hoos, et unustasin koerale näidata, et ta peab ka hüppama. Seega sellest tõkkest võtsin jälle meelega dsq (mulle ei meeldi tulemused rajalt, kus ma teen kasvõi ainult 1e tõkke päästeoperatsiooni). Kõik ülejäänud oli väga ilus!

Okei, see nüüd läheb spekulatsiooni ja pilotaaži radadele aga videost vaatasin Nèra aega ning see oli ikka super võrreldes teistega (ilmselt esimese koha maxi oleks tiba kiirem olnud aga teistele tegi "tuule alla". Samas see on nii ebaõiglane ja hüpoteetiline oletus, et las see jäägu lihtsalt minu heietada ja unistada :))

Anne A0 rajad väga meeldisid! Rõõm oli neid joosta!



Seekord siis dsq rajad, kuid kui ma videot vaatasin siis särasin rõõmust. Mulle väga meeldis meie koostöö (v.a. esimese raja algus, kus ma ise ära susserdasin), mulle meeldib kuidas minu tegevus hakkab tasapisi koerajuhtimist meenutama ja oi kui hästi see koer jookseb. Mulle meeldib Nèra hüppesirutus ning kui ma õigesti näitan on tal väga ilusad väiksed kaared (eks me oleme selle kallal ju väga palju tööd ka teinud!)
Sisetunne ütleb, et Nèral juba on stardipüsivust, kui ma veel saaks enda ka nii kaugele, et ma koera usaldaks ning ta starti ootama jätaks! Aga noh A0 ongi selleks, et harjutada ning meeskonna ühtekuuluvust lihvida.

Ahjaa, autasustamist vaadates kuulsin äkki enda nime ja selgus, et kohtunik oli meile eripreemia andud „Tulevikulootus“. Wow, naguetmismõttes!, Wow! Olin hiiglama uhke ja nii armas, et selliseid auhindu jagatakse!

AITÄH, olen väga uhke ja rõõmus eriauhinna üle!

Minu oma või?
Minu!!!




No comments:

Post a Comment